return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > For Sale / Wanted Postings

Pages: [1] 2 3 
Bunch of vinyls (trance / hardtrance / acidtrance)
View this Thread in Original format
Slipstream
Hi :)

I got a bunch of older trance / hardtrance / acidtrance vinyls to sell. You can see the full list and prices at:

http://www.deeptrance.org/records.html

For the transaction you can come to my place to pick them up (I'm in Montreal, QC), or I can send them using XpressPost or another courrier at your choice. You are responsible for the shipping charges and I won't ship using standard mail, strictly with one that has a tracking number.

For the payment I'll accept money orders or PayPal. Prices on the list are in Canadian dollars. If wishing to pay in $US dollars, please multiply your total by 0.80 (Ie. a 10.00$CDN vinyl will be US$8.00).

Questions? email me at [email protected]

:)



Slipstream
_Nut_
email sent
Slipstream
Email answered :)




Slipstream
_Nut_
answered email re-replied
Slipstream
replied myself too :)

_Nut_ took the following vinyls, so they're no longer available. I'll remove them from the list as well.

Mario lopez sound of nature (ii)
William orbit - barbers adagio ferry mix
Kai Tracid - too many times




Slipstream
jeremie
50 pour future prison ???
t fou mec !!! ste toune la est encore pognable facilement nauf a 9$ u.s :)
Slipstream
quote:
Originally posted by jeremie
50 pour future prison ???
t fou mec !!! ste toune la est encore pognable facilement nauf a 9$ u.s :)



Strange, parce que lorsque je l'ai originalement acheté j'ai cherché en maudit pour la trouver parce que le label était déjà mort et que y'a personne qui l'avais...

Aussi c'est parce que j'me sent mal de la vendre, le Airfire remix est l'une des mes chansons préférées, elle vient me chercher dans les trippes... alors dans le fond si j'la vends pas, c'est pas plus grave... :D




Slipstream
jeremie
je sais , moi aussi c une de mes toune preferer!! marc la cruz y roxx trop!!! pouruqoi tu te debarasse de ste bombe la?? t tanner du trance? hehe
Slipstream
quote:
Originally posted by jeremie
je sais , moi aussi c une de mes toune preferer!! marc la cruz y roxx trop!!! pouruqoi tu te debarasse de ste bombe la?? t tanner du trance? hehe


Je spin plus et j'ai plus de tables... j'investi tout dans la production ;)




Slipstream
jeremie
c rendu une mode coudonc produire!!! tu mfra entendre sque t capable de faire un moment donner

Slipstream
quote:
Originally posted by jeremie
c rendu une mode coudonc produire!!! tu mfra entendre sque t capable de faire un moment donner


C'est comme la cuisine française... à force d'en manger dans les bons restaurants, ça donne le goût d'en cuisiner soi-même :P




Slipstream
SgtFoo
E-mailzoredzeddd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement