return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
יום התרמה לארה"ב
View this Thread in Original format
NyKoN
אני רוצה לארגן יום התרמה לארה"ב... סגנון יום טוב
הסיבה אתם שואלים? חוב מינימלי של 7 טריליון, מיליארד, 312 מיליון, 247 אלף, 818 דולר ו28 סנט

אחרי הכל
בשביל מה יש חברים???

http://www.publicdebt.treas.gov/opd/opdpenny.htm
skelz
אחי טעית בפורום..
לאנשים פה אין כסף לקופסאת סיגריות
(ואני מאחל שלכולכם לא יהיה כסף בשביל לקנות תזבל הזה ספציפית)

דבר עם ביל גייטס או משהו..
יש לו 60 מיליארד.. תיודע? :)
פה זה מאוד לא המקום המתאים לגיוס תרומות

אבל כל הכבוד על היוזמה! :)
ronsh
אחי..
הם יכולים להחזיר את החוב בשניות...

חחח להרביץ לכל העירקים בבארות נפט...
חחחח

סתם אני צוחק..

אבל שמע .. אין לאף אחד פה כסף וגם אם יש..
עדיף לתרום בתוך המדינה
DjChook
גבר, למי החוב הזה ? לאלוהים ?
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
גבר, למי החוב הזה ? לאלוהים ?


משהו שקשור לאג"ח
KrazyDJs
למה מי מת ?
הם חייבים לנו :)
ronsh
וגם תחשוב על זה
נגיד ותאסוף גם מיליון שקל...

זה כמו לקנות להם חטיף במבה..
זה שום דבר...
NyKoN
quote:
Originally posted by ronsh
וגם תחשוב על זה
נגיד ותאסוף גם מיליון שקל...

זה כמו לקנות להם חטיף במבה..
זה שום דבר...


..בטח לא הבנת
זה היה בציניות
H.A.
יאללה בוא נתחיל!
יש להם שקל וחצי ממני - מובטח!
:D
Dj Black
quote:
Originally posted by H.A.
יאללה בוא נתחיל!
יש להם שקל וחצי ממני - מובטח!
:D


חחחח כמה זה בדולרים?
:rolleyes:

HyPeRSoNiC
חחחחחח

בטוח נשארו לי כמה זלוטים מפולין........ :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement