|
יום התרמה לארה"ב
|
View this Thread in Original format
| skelz |
אחי טעית בפורום..
לאנשים פה אין כסף לקופסאת סיגריות
(ואני מאחל שלכולכם לא יהיה כסף בשביל לקנות תזבל הזה ספציפית)
דבר עם ביל גייטס או משהו..
יש לו 60 מיליארד.. תיודע? :)
פה זה מאוד לא המקום המתאים לגיוס תרומות
אבל כל הכבוד על היוזמה! :) |
|
|
| ronsh |
אחי..
הם יכולים להחזיר את החוב בשניות...
חחח להרביץ לכל העירקים בבארות נפט...
חחחח
סתם אני צוחק..
אבל שמע .. אין לאף אחד פה כסף וגם אם יש..
עדיף לתרום בתוך המדינה |
|
|
| DjChook |
| גבר, למי החוב הזה ? לאלוהים ? |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
גבר, למי החוב הזה ? לאלוהים ? |
משהו שקשור לאג"ח |
|
|
| KrazyDJs |
למה מי מת ?
הם חייבים לנו :) |
|
|
| ronsh |
וגם תחשוב על זה
נגיד ותאסוף גם מיליון שקל...
זה כמו לקנות להם חטיף במבה..
זה שום דבר... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by ronsh
וגם תחשוב על זה
נגיד ותאסוף גם מיליון שקל...
זה כמו לקנות להם חטיף במבה..
זה שום דבר... |
..בטח לא הבנת
זה היה בציניות |
|
|
| H.A. |
יאללה בוא נתחיל!
יש להם שקל וחצי ממני - מובטח!
:D |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by H.A.
יאללה בוא נתחיל!
יש להם שקל וחצי ממני - מובטח!
:D |
חחחח כמה זה בדולרים?
:rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחח
בטוח נשארו לי כמה זלוטים מפולין........ :rolleyes: |
|
|
|
|