return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Ijzel in Nederland (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
Ejh reed vannacht om 04:00 van Amsterdam naar huis over de A9 en de A1 maar heb geen auto's langs de weg zien staan.
Op de A9 waren ze gigantisch aan het zouten maar op de A1 kon ik niet harder dan 80 rijden.
Viel bij mij dus ontzettend mee.
franzelare
quote:
Originally posted by New Wave
Ejh reed vannacht om 04:00 van Amsterdam naar huis over de A9 en de A1 maar heb geen auto's langs de weg zien staan.
Op de A9 waren ze gigantisch aan het zouten maar op de A1 kon ik niet harder dan 80 rijden.
Viel bij mij dus ontzettend mee.


A1 was het idd heel glad en heb ik maar 1 auto in de berm gezien.
op de ring A10 heb ik er meer gezien en ook een hoop zwaailichten op een viaduct waar ik onderdoor reed.

ik moest eerst even de snelweg af iemand in amsterdam noord thuis zetten maar buiten de snelweg was het echt 1 dikke ijsbaan!! in de bocht gleed ik een aantal keer flink weg.
jp
AT5 teletekst spreekt over 7 ongelukken in omgeving Amsterdam, die kunnen dan niet tellen of ze rekenen de eenzijdige ongevallen niet mee :conf:

Straks maar even TV Noord-Holland aanzetten...
franzelare
ik denk dat ze auto's die de weg afgeschoven en in de berm terecht zijn gekomen niet mee tellen.

alleen aanreidingen en auto's die ergens tegen aan geknald zijn en meer dan alleen blikschade hebben tellen ze denk ik
SnuggLe
Wij hadden op de heenweg nergens last van, wel toen we rond 11 uur naar de XL gingen, toen was het best kut rond de Coentunnel.

En JP, waarom durf je je eigen naam niet te geven?:p
Optimus
zijn naam is eigenlijk Jan-Peter Balkenende:wtf:
jp
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wij hadden op de heenweg nergens last van, wel toen we rond 11 uur naar de XL gingen, toen was het best kut rond de Coentunnel.

En JP, waarom durf je je eigen naam niet te geven?:p


De politie luistert mijn telefoon af ;)
Optimus
Edwin De Roy van Zuydewijn?
Apoptosis
ik reed zaterdagn8/zondagochtend om een uur of 5:00 op de A9 of zo richting Haarlem en daar was t echt oerglad!! Zag op een gegeven moment 2 auto's bij elkaar in de vangrail, dus ben toen maar 60-70 gaan rijden of zo. Wel geinig, als je probeerde te sturen ging je af en toe gewoon rechtdoor :toothless. Op een gegeven moment kwamen we in een rij van auto's die allemaal iets van 50 reden achter een strooiwagen aan, niemand had zin om in te halen, wat natuurlyk best wel verstandig was.

Leuk verhaaltje he :)
ambs
ik heb gelukkig toen ik in NL woonde geen ijzel meegemaakt...

ik als antillian was zeker plat op m'n bek gegaan :toothless :haha:

Jappio
quote:
Originally posted by Optimus
Edwin De Roy van Zuydewijn?


LOL :D
franzelare
quote:
Originally posted by jp
De politie luistert mijn telefoon af ;)


je bent gewoon bang dat die sjinees je anders was gaan stalken!!

en terecht :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement