|
הקהל הישראלי - והפעם: מה זה קורה פה??? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| H.A. |
רעיון נהדר
השאלה היא, זה ריאלי בכלל?
אני מאד בעד, ואם זה יצא לפועל אני מוכן לתרום כמה שאני רק יוכל (פרסום, יחצ"נות וכו')
אני מהצפון הלא כ"כ רחוק לא יכול להשפיע הרבה - ברמה שתגרום לאירוע שכזה לרקום עור ויגידים, כך שזה תלוי עד כמה אתם תרצו להתרם... |
|
|
| warpedd_ |
זה נכון
לפני שנה היינו בקט בלו כמה חברים
(כולנו בחינם) (המקום מסריח טלים)
אקיצר היה רוברט גיטלמן שמתקלט בטוב טעם
היינו שמה אני רועי ועוד איזה מוזר אחד
זהו!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אנשים! אם אתם באמת רוצים להרים דבר כזה......
count me in!
יש לי כמה חברים יחצ"נים שלפי דעתי ישמחו לפרסם......
ואני, כמובן, מוכן ורוצה לתקלט במסיבה, בכל סגנון שרק תרצו....... |
|
|
| DjChook |
קאט בלו חחחחחחחחחחחחחח
זה המסיבה הראשונה שהלכתי אליה בתור
לצאת לדיסקוטק נראה לי
וזה היה ב
9.9.99 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני שונא את הקטע השכונתי הזה!!!
:mad: :mad: :mad: |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
צריך לארגן מסיבה בארץ שתנוגן בה רק מוזיקה איכותית
uplifing/epic trance, hard trance , tech trance
בקיצור מה שנקרא היום בארץ קלאב טראנס
בשביל הפרסום ננסה להביא את רוברט גיטלמן,ארתור גורדון ועידן גוטמן
אני בטוח שיכולים לשכנע אותם אנשים שמכירים אותם אם נגיד להם מה המטרה
עכשיו במסיבה הזאת יתקלטו כל הדיג'ים מהפורום שלנו (אהעם)
יעני משהו כמו
mysteryland / dance valley
נראה כמה קהל בארץ באמת יהנה מהמוזיקה שלנו במסיבות ואם יצליח נגייס כסף לעוד מסיבות
בינתיים זה רק חלום שלי השאלה אם אנחנו מסוגלים לארגן משהו כזה
אל תתנפלו עלי!!
:nervous: |
אחי רק ביגלל שרשמתה את זה אני מבין שאין לך מוסג בכל העסק הזה !
כדי להרים דבר כזה אתה צריך מינימום איזה 15 אלפיות במיקרה הטוב !בישביל לא משהוא גדול ...משהוא בגודל של מועדון בינוני...עם אולם אחד...
אני ועוד כמה חברה ניסינו לארגן כמה מסיבות כאלה בצפון !מסיבה ראשונה היה 500 איש מסיבה שניה היה 300 ובשלישית היה חרה !....בקיצור לאן שאני חותר זה ...בישביל אירוע בגודל שאתה מדבר עלו צריך הרבה כסף ואפילו יותר השקע כדי שהוא יצליח !...והסיבה היא ביגלל שרוב הקהל בארץ מגיעה למסיבות רק ביגלל השם של המועדון ...רק מיעוט שם זיין אל איכות המוזיקה:confused: |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Origin
אחי רק ביגלל שרשמתה את זה אני מבין שאין לך מוסג בכל העסק הזה !
כדי להרים דבר כזה אתה צריך מינימום איזה 15 אלפיות במיקרה הטוב !בישביל לא משהוא גדול ...משהוא בגודל של מועדון בינוני...עם אולם אחד...
אני ועוד כמה חברה ניסינו לארגן כמה מסיבות כאלה בצפון !מסיבה ראשונה היה 500 איש מסיבה שניה היה 300 ובשלישית היה חרה !....בקיצור לאן שאני חותר זה ...בישביל אירוע בגודל שאתה מדבר עלו צריך הרבה כסף ואפילו יותר השקע כדי שהוא יצליח !...והסיבה היא ביגלל שרוב הקהל בארץ מגיעה למסיבות רק ביגלל השם של המועדון ...רק מיעוט שם זיין אל איכות המוזיקה:confused: |
בתור אחד שיצא לו קצת להיות בצוותים של יחצנות
וגם לאחרונה בצוות של הפקה..
אם אין מועדון עם שם..חבל לכולנו על הזמן
את האנשים פחות מעניין המוזיקה
יותר השם של המועדון מכריע פה |
|
|
| DJ_Yuval |
אז איך
"עושים שם"
למסיבה \ מועדון ?
גם זה הרבה כסף:( |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
אז איך
"עושים שם"
למסיבה \ מועדון ?
גם זה הרבה כסף:( |
לארגן מסיבה עולה המון כסף אחי
גם להשכיר מועדון, גם להשכיר ציוד (בהנחה שאין), גם להביא יחצנים, להדפיס פליירים, להביא די ג'יים, בארמן, משקאות........ |
|
|
| warpedd_ |
שאני חושב על זה
בזמנו שהיה מסיבות חינם בהרצליה עם הצוות של 99ביו ז"ל.. היו מלא אנשים
והיתה אחלה מוזיקה |
|
|
| Hell_Copter |
אתם סתם טוחנים קמח לפי דעתי...
שוב ושוב להתלונן על הסצינה לא יעזור הרבה...
ותומר... וואלה בפראנויה הדי ג'יי לפעמים מרביץ אותו פה ושם בכמה וכמה טראקים מצוינים
אבל ת'כלס הוא מנגן מה שאומרים לו לנגן... שזה המוזיקה המיינסטרים ש"מוכרת" כמו שאומרים
יום שישי שעבר היינו בקרנף ולפני שהשתכרתי פצצות אני זוכר ששמו פול טרייבל ואפילו את הרמיקס של גבריאל ודרזדן לבריטני ומדונה
אבל זה היה בהתחלה שבקושי היו שם אנשים...
אחרי שכולם התחילו להכנס התחילו בדברים היותר מיינסטרים ש"מוכרים" כביכול |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתם סתם טוחנים קמח לפי דעתי...
שוב ושוב להתלונן על הסצינה לא יעזור הרבה...
ותומר... וואלה בפראנויה הדי ג'יי לפעמים מרביץ אותו פה ושם בכמה וכמה טראקים מצוינים
אבל ת'כלס הוא מנגן מה שאומרים לו לנגן... שזה המוזיקה המיינסטרים ש"מוכרת" כמו שאומרים
יום שישי שעבר היינו בקרנף ולפני שהשתכרתי פצצות אני זוכר ששמו פול טרייבל ואפילו את הרמיקס של גבריאל ודרזדן לבריטני ומדונה
אבל זה היה בהתחלה שבקושי היו שם אנשים...
אחרי שכולם התחילו להכנס התחילו בדברים היותר מיינסטרים ש"מוכרים" כביכול |
דווקא הרבה דיג'יים מנגנים עכשיו את הרמיקס של גבריאל ודרזדן למדונה..זה נהיה להיט מיינסטרים.. |
|
|
|
|