|
Vem blir 2004:s första SweTA?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
tycker jag ska bli intressant att se :p
välkommen hit på förhand! hoppas att du kommer att trivas :) :stongue:
(Tråden är direkt kopierad av den här :D) |
|
|
| Powell |
vem kan det bliii .... aja, välkommen skaru va iallafall!
:thepirate :disbelief :clown: |
|
|
| St_Andrew |
lite beroende på hur man definerar det kan det vara mike oxus...
http://www.tranceaddict.com/forums/...243#post2212243
första personen som (jag sett som) skrev på den svenska delen som inte skrivit innan iaf, är det okej? även fast han var medlem innan? fast verkar ju iof inte osm han skrivit någe mer sen dess :S |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
lite beroende på hur man definerar det kan det vara mike oxus...
http://www.tranceaddict.com/forums/...243#post2212243
första personen som (jag sett som) skrev på den svenska delen som inte skrivit innan iaf, är det okej? även fast han var medlem innan? fast verkar ju iof inte osm han skrivit någe mer sen dess :S |
måste ju ha blivit medlem detta året |
|
|
| MojjMojj |
| quote: | Originally posted by dbl
måste ju ha blivit medlem detta året |
Näe, killen blev medlem före mig.. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by MojjMojj
Näe, killen blev medlem före mig.. |
alltså jag mena att han räknas inte eftersom man måste ha blivit medlem detta året |
|
|
| MojjMojj |
| quote: | Originally posted by dbl
alltså jag mena att han räknas inte eftersom man måste ha blivit medlem detta året |
hehe. Okej. :) Missförstod :) |
|
|
| ShyTrance |
CJ InterCity
Date Registered: Jan-06-2004
vi har en vinnare :clown: grattis :p |
|
|
| CJ InterCity |
| var kan jag hämta min gratisbiljett till Trance Energy? :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
var kan jag hämta min gratisbiljett till Trance Energy? :) |
när du köpt 2st o gett dem till mig, så lovar jag att ge dig den ena av dem heeelt gratis :p |
|
|
| CJ InterCity |
| ja visst, ska bara ringa upp Gielen och be honom skicka ett par VIP biljetter :toothless |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
ja visst, ska bara ringa upp Gielen och be honom skicka ett par VIP biljetter :toothless |
hel bra.. kan du fixa privat jet ToR och lyxhotell också eller?
så kan jag bjuda på mcdonalds eller nått sen.. hehe :D |
|
|
|
|