return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
קופיף הנרגילה (תמונות בפנים) (pg. 4)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by TinkerbeL
נו אני ניחשתי
:tongue3


יופי, לפחות בנאדם אחד חושב שאני לא סוטה :p



ורועי- יא חולה מין!!!!!!!!
מילא עיזות אבל עיזים?!
הומו! :happy2:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by TinkerbeL
או בלי תחתונים בכלל חחח

אני אישית לא מתה על חוטיני אז אין לי שמץ

פשוט בגיל מסוים נמאס להסתובב עם התחתונים האלה שקונים כמה בחבילה אחת בחוץ
TinkerbeL
אבל עזבו את זה
הקופיץ הזה חמוד!
אני רוצה כזה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
ורועי- יא חולה מין!!!!!!!!
מילא עיזות אבל עיזים?!
הומו! :happy2:


ת'אמת במקור זה כבשים... לא יודע למה רשמתי עיזים
בדואים מסתובבים בעיקר עם כבשים באיזור ערד עד כמה שאני יודע :)
GLoBaL-MUZiK
ואני עוד חשבתי שאני מוזר
SICK SICK WORLD
LA©
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ת'אמת במקור זה כבשים... לא יודע למה רשמתי עיזים
בדואים מסתובבים בעיקר עם כבשים באיזור ערד עד כמה שאני יודע :)


יאפ.. אתה בדר"כ רואה פה כבשים באזור..
מה דעתך על נאקות רועי?
גם זה לא חסר!
:p :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by LA©
יאפ.. אתה בדר"כ רואה פה כבשים באזור..
מה דעתך על נאקות רועי?
גם זה לא חסר!
:p :D


לא זה בסדר...
זאת הייתה רק צורת ביטוי :)
זה גם מזכיר לי בדיחה מאוד נחמדה אבל אין לי כוח לספר עכשיו :D
LA©
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא זה בסדר...
זאת הייתה רק צורת ביטוי :)
זה גם מזכיר לי בדיחה מאוד נחמדה אבל אין לי כוח לספר עכשיו :D


ב-כ-י-י-ף
א-נ-י
א-ו-מ-ר-ת!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by LA©
ב-כ-י-י-ף
א-נ-י
א-ו-מ-ר-ת!


עלק בכיף את אומרת...
מנסה לגנוב לי משפטים וכאלה...
מוזר... הנוער של היום!! :wtf: :wtf: :wtf:
LA©
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עלק בכיף את אומרת...
מנסה לגנוב לי משפטים וכאלה...
מוזר... הנוער של היום!! :wtf: :wtf: :wtf:


רועי, אל תעצבן אותי על הבוקר

חחחחחחח*

Hell_Copter
quote:
Originally posted by LA©
רועי, אל תעצבן אותי על הבוקר

חחחחחחח*


ראסמי שטות!!!!!

את ילדה מאוד מוזרה...
אני מספר לך שזה מה שהסמל שלי אומר...

מה שאני אומר זה אל תשגעי אותי על הבוקר!!!!!!!:whip: :whip: :whip:
LA©
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראסמי שטות!!!!!

את ילדה מאוד מוזרה...
אני מספר לך שזה מה שהסמל שלי אומר...

מה שאני אומר זה אל תשגעי אותי על הבוקר!!!!!!!:whip: :whip: :whip:


השריטה שיש לי בראש מסבירה את זה.. אה שנייה, אתה אמרת.. "זה לא שריטה זה בקע" חחחחח

רועי, אתה מכיר אותי טוב מידי :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement