|
קופיף הנרגילה (תמונות בפנים) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
נו אני ניחשתי
:tongue3 |
יופי, לפחות בנאדם אחד חושב שאני לא סוטה :p
ורועי- יא חולה מין!!!!!!!!
מילא עיזות אבל עיזים?!
הומו! :happy2: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
או בלי תחתונים בכלל חחח
אני אישית לא מתה על חוטיני אז אין לי שמץ
פשוט בגיל מסוים נמאס להסתובב עם התחתונים האלה שקונים כמה בחבילה אחת בחוץ |
|
|
|
| TinkerbeL |
אבל עזבו את זה
הקופיץ הזה חמוד!
אני רוצה כזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ורועי- יא חולה מין!!!!!!!!
מילא עיזות אבל עיזים?!
הומו! :happy2: |
ת'אמת במקור זה כבשים... לא יודע למה רשמתי עיזים
בדואים מסתובבים בעיקר עם כבשים באיזור ערד עד כמה שאני יודע :) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
ואני עוד חשבתי שאני מוזר
SICK SICK WORLD |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ת'אמת במקור זה כבשים... לא יודע למה רשמתי עיזים
בדואים מסתובבים בעיקר עם כבשים באיזור ערד עד כמה שאני יודע :) |
יאפ.. אתה בדר"כ רואה פה כבשים באזור..
מה דעתך על נאקות רועי?
גם זה לא חסר!
:p :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by LA©
יאפ.. אתה בדר"כ רואה פה כבשים באזור..
מה דעתך על נאקות רועי?
גם זה לא חסר!
:p :D |
לא זה בסדר...
זאת הייתה רק צורת ביטוי :)
זה גם מזכיר לי בדיחה מאוד נחמדה אבל אין לי כוח לספר עכשיו :D |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא זה בסדר...
זאת הייתה רק צורת ביטוי :)
זה גם מזכיר לי בדיחה מאוד נחמדה אבל אין לי כוח לספר עכשיו :D |
ב-כ-י-י-ף
א-נ-י
א-ו-מ-ר-ת! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by LA©
ב-כ-י-י-ף
א-נ-י
א-ו-מ-ר-ת! |
עלק בכיף את אומרת...
מנסה לגנוב לי משפטים וכאלה...
מוזר... הנוער של היום!! :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עלק בכיף את אומרת...
מנסה לגנוב לי משפטים וכאלה...
מוזר... הנוער של היום!! :wtf: :wtf: :wtf: |
רועי, אל תעצבן אותי על הבוקר
חחחחחחח* |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by LA©
רועי, אל תעצבן אותי על הבוקר
חחחחחחח* |
ראסמי שטות!!!!!
את ילדה מאוד מוזרה...
אני מספר לך שזה מה שהסמל שלי אומר...
מה שאני אומר זה אל תשגעי אותי על הבוקר!!!!!!!:whip: :whip: :whip: |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראסמי שטות!!!!!
את ילדה מאוד מוזרה...
אני מספר לך שזה מה שהסמל שלי אומר...
מה שאני אומר זה אל תשגעי אותי על הבוקר!!!!!!!:whip: :whip: :whip: |
השריטה שיש לי בראש מסבירה את זה.. אה שנייה, אתה אמרת.. "זה לא שריטה זה בקע" חחחחח
רועי, אתה מכיר אותי טוב מידי :) |
|
|
|
|