|
Stapel platen te koop
|
View this Thread in Original format
| basd |
Ik wil eigenlijk wel van een stapel platen af die ik toch niet meer draai.. Dus bij deze :)
- Platen zijn voor de hoogste bieder
- Bod is te zien in de Excel-sheets, dagelijkse update behalve in het weekend
- Geen onzinnige boden aub (zit te denken aan een prijs vanaf 5 of 6 euro per plaat, en er zitten er wel tussen die meer waard zijn). Als er te weinig wordt geboden hou ik ze liever zelf.
- Platen in het geel is op geboden (ruil gaat altijd boven verkoop)
- Ruilen alleen tegen platen die ik ook zelf wil hebben (wishlist staat wel ergens in een andere thread, zal ik ook weer eens updaten)
- Voor een mooi bod voor meerdere platen samen ben ik altijd wel in.
Reageren mag in deze thread of via pm.
Ben niet zo'n fan van opsturen van platen, maar soms is het niet anders he :) Afhalen kan altijd (vanaf volgende maand) en ik kom zelf ook nog wel eens ergens..
Ik ben overigens tot eind januari niet in Nederland, maar bieden kan alvast wel, des te sneller is het geregeld als ik terug ben.
Ben benieuwd!
De lijsten:
Progressive
Techno
Mocht dit in een andere thread thuishoren, dan hoor ik het wel van de modjes.. Maar zo leest tenminste iemand het :p |
|
|
| Teknikol |
| mag ik vragen waarom je al die prog platen verkoopt. Ik bedoel dr zitten toch wel veel platen tussen die over het algemeen door veel forum members gewaardeerd worden. Door mij ook bijvoorbeeld, zitten echt leuke platen bij voor de heb. Maar ik ben geen dj:) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Teknikol
mag ik vragen waarom je al die prog platen verkoopt. |
Vooruit dan maar :)
Ik doe die dus weg omdat ik helemaal geen progressive meer draai.. Ben daar wel mee begonnen maar er ondertussen vanaf gestapt omdat ik techno toch interessanter vond. Resultaat is dat je met een stapel platen blijft zitten die je niet meer gebruikt.
Er zijn trouwens wel een paar progressive platen die ik wel bewaar, gewoon omdat ik ze zo ontzettend goed vind (meer voor de heb dus inderdaad). Dat is bijvoorbeeld de reden dat ik de remixes van Heaven Scent wel wegdoe, maar het origineel niet.
Voor de volledigheid: de techno-platen gaan weg omdat ik die evenmin nog gebruik (vallen totaal niet meer binnen het straatje wat ik nu draai, en staan dus ook stof te verzamelen).
De les die je hieruit kunt leren is dat je eerst maar eens moet beslissen wat je echt wil draaien voordat je platen gaat kopen :)
Overigens verkeren alle platen in zeer goede staat, hetzelfde geldt voor de hoezen (hier en daar wel een gerafelde rand, maar dat hou je echt niet tegen). |
|
|
| TranceFool |
| In die Agoria ben ik wel geinteresseerd maar ik zie dat er īruilī bij staat. Ik denk niet dat ik een plaat heb die jij wilt hebben :p. Mocht die ruil niet doorgaan, laat het dan ff weten, please :) |
|
|
| Joost008 |
Tot hoelang duurt dat bieden dan als ik het vragen mag, gewoon tot eind januari als je weer terug bent uit Belgie??
En dat bod van die 7,50 euro op die Andain is dat nou dan mijn bod, want wil hem toch nog graag hebben:conf::) |
|
|
| New Wave |
| Mwhehe, das nou leuk dat je techno verkoopt, maar daarentegen heel erg jammer dat er geen spullie tussen zit wat ik over zou willen kopen :) |
|
|
| Optimus |
| ik wil Disco Rout wel voor 4 euro hebben:cool: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik wil Disco Rout wel voor 4 euro hebben:cool: |
Ga je hem aan je muur hangen of ga je er misschien nog een platenspeler bij kopen :p? |
|
|
| Optimus |
| ik verkoop 'm door aan Hendrik voor 10:cool: |
|
|
| New Wave |
ik verkoop 'm door aan Hendrik voor 10:cool: |
Dan koop ik hem voor 5 euro en dan verkoop ik hem voor 7 euro aan driekes.
Ik naai geen Hoevelakers, jij wel, je komt aan Hoevelakens trots, dat is very gevaarlijk! |
|
|
| Optimus |
| Je komt uit Gouda nota bene, niet eens Hoevelaken! |
|
|
| New Wave |
Je komt uit Gouda nota bene, niet eens Hoevelaken! |
Ik woon er 14 jaar en ik heb dus ook Hoevelakens trots! dus muil houwe. Ik vecht voor me durrup! heb bij de Hoevelakense PTT gewerkt en spreek Hoevelakens!. Jij kent dat soort dorpstrots niet omdat jij in dat kenker Den haag woont waar alleen maar illegalen zoals jij rondhuppelen! Daarnaast heb je zo'n nep haags aksentje, dus oprotten! Niemand komt aan onze trots!! Hoevelaken United! |
|
|
|
|