|
John O Callaghan - Dynamix (UnusTheos Remix)
|
View this Thread in Original format
| Origin |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לא עובד |
Save Target AS........ |
|
|
| arik |
מדהיייםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!
ארמין!!!!!!!!!!!!!1
חח
מיקצועי לחלוטין אהבתי את המלודיה אהבתי הכל
רק תנסו לשנות טיפה את הסינטי הוא ממש טיפה דק וצורם תנסו לתת לו עוד עומק
חוץ מזה זה פשוט מעולה |
|
|
| skelz |
אהבתי..
קטע פצצה
צריך לשפר סינט.. :)
אבל בכללי..
קטע מקסים
עם עתיד מזהיר |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
באס נפלא...
הבעיה היחידה כאן היא הסינט, נשמע דק וצווחני מידי, לא יזיק לו עוד איזה שכבה עמוקה יותר מתחתיו. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| אני היחיד פה שדווקא אהב את הסינטי, אה? :p |
|
|
| Flotser |
גם אני לא שומע בעיה עם הסינטי
ודווקא אהבתי מאוד - קטע יפה!
אולי אפשר לעבוד עוד קצת על העלייה שמה ב
3:00 +
אבל בעקורן ממש אחלה
בהצלחה בהמשך |
|
|
| Origin |
| תודה אחים .!שמח שאהבתם:) |
|
|
|
|