return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Motsvarighet (Techno Traxx)
View this Thread in Original format
pho
Tja alla!

Jag gillade Techno Traxx skivorna skarpt, men vad jag har förstått släpptes det 68 st .. varför slutade dessa att släppas ? Finns det någon motsvarighet till dessa nu ?

mvh
SteveTranz4ever
Vet inte varför men dom enda jag lyssnat någonsin på är Techno Traxx 1, 2 och 3... det var där någonstans min karriär började inom techno så att säga :D
montana
det är ingen riktig album/samling, det är bara nån riktigt lam release grupp som tog 10 låtar som släpptes och satte dom i en mapp och kallade den för samling
MojjMojj
Hehe, de gjorde som jag gör då :P sätter in tracks i mappar som jag döpt till "rekomenderas av crew 1" har 19 mappar nu :P Men jag gör det bara för min skull :D crew't är alla på TC och TA :D :D
x-dream
Klassiska skivor imo...

Har några stycken av dom i serien...Dock ganska tidiga fast gilla dom skarpt när dom kom...
pho
Hehe där ser man :D

Någon som vet några/någon bra samlingsskivor som släpps med jämna mellanrum som är värda att ladda hem ? Svårt att hänga med i all ljungel som släpps i form av CDM, CDS, VINYL :)

Är inte så insatt som andra här och skulle gärna vilja ha lite mer tips.
Samlingsalbum som jag redan har är det vanligaste, Trancemaster, Future Trance, ID&T, MoS osv ...

Sen skulle jag behöva hjälp med en skiva som jag redan har CD1 till, behöver CD2. Albumet heter:VA-Yoshi-the_Soundtrack_to_My_Life-2CD-(Retail)-2003-OSC

mvh
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement