|
Motsvarighet (Techno Traxx)
|
View this Thread in Original format
| pho |
Tja alla!
Jag gillade Techno Traxx skivorna skarpt, men vad jag har förstått släpptes det 68 st .. varför slutade dessa att släppas ? Finns det någon motsvarighet till dessa nu ?
mvh |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Vet inte varför men dom enda jag lyssnat någonsin på är Techno Traxx 1, 2 och 3... det var där någonstans min karriär började inom techno så att säga :D |
|
|
| montana |
| det är ingen riktig album/samling, det är bara nån riktigt lam release grupp som tog 10 låtar som släpptes och satte dom i en mapp och kallade den för samling |
|
|
| MojjMojj |
| Hehe, de gjorde som jag gör då :P sätter in tracks i mappar som jag döpt till "rekomenderas av crew 1" har 19 mappar nu :P Men jag gör det bara för min skull :D crew't är alla på TC och TA :D :D |
|
|
| x-dream |
Klassiska skivor imo...
Har några stycken av dom i serien...Dock ganska tidiga fast gilla dom skarpt när dom kom... |
|
|
| pho |
Hehe där ser man :D
Någon som vet några/någon bra samlingsskivor som släpps med jämna mellanrum som är värda att ladda hem ? Svårt att hänga med i all ljungel som släpps i form av CDM, CDS, VINYL :)
Är inte så insatt som andra här och skulle gärna vilja ha lite mer tips.
Samlingsalbum som jag redan har är det vanligaste, Trancemaster, Future Trance, ID&T, MoS osv ...
Sen skulle jag behöva hjälp med en skiva som jag redan har CD1 till, behöver CD2. Albumet heter:VA-Yoshi-the_Soundtrack_to_My_Life-2CD-(Retail)-2003-OSC
mvh |
|
|
|
|