| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אם משהו זוכר
לפני כמה שנים היה להם כל יום שישי בערב
mtv megamix
זאת היתה כבר השקעה
המיקסים היו מצויינים והיופי היה שהמיקס היה גם בין הקליפים |
נכון!!!!!
אני זוכר גם שהייתה בערוץ ביפ תוכנית בשם
BPM
שבכל תוכנית הביאו די ג'יי וגם
VJ
ושניהם היו עושים סט ביחד....... זה היה כל כך טוב!!!! |
|
|