return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
"Domme" vraagjes
View this Thread in Original format
[BE]FusioN`--
Ik weet dat 'LP' in het nederlands de afkorting is voor langspeelplaat, maar wat betekent dat in het angelsaksisch (jaja engels :p) ?

En wat betekent EP dan?

:crazy:
Belgian Bonzai
Long Play (Record) en Extended Play :conf:
basd
Het is in wezen heel simpel:

LP = long play, meestal een volledig album

EP = extended play, meestal een aantal tracks

Kon je dit echt niet even via Google uitvinden? :)
Belgian Bonzai
Seconden heeft het gescheeld :p
[BE]FusioN`--
geloof me, i tried.
Long play dacht ik wel al, maar kan nooit kwaad om es na te vragen... en die EP vind ik eigenlijk ook wel vanzelfsprekend nu...

khad u verwittigd hé, domme vragen :P
[BE]FusioN`--
ahnee right

quote:
there are no stupid questions, only stupid people


:P
lievez
ma gij zijt een uitzondering eh fusion.

domme vraag en domme persoon :p
[BE]FusioN`--
kwist datter daar tenminste éne voorspelbare op in ging gaan :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement