|
"Domme" vraagjes
|
View this Thread in Original format
| [BE]FusioN`-- |
Ik weet dat 'LP' in het nederlands de afkorting is voor langspeelplaat, maar wat betekent dat in het angelsaksisch (jaja engels :p) ?
En wat betekent EP dan?
:crazy: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Long Play (Record) en Extended Play :conf: |
|
|
| basd |
Het is in wezen heel simpel:
LP = long play, meestal een volledig album
EP = extended play, meestal een aantal tracks
Kon je dit echt niet even via Google uitvinden? :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Seconden heeft het gescheeld :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
geloof me, i tried.
Long play dacht ik wel al, maar kan nooit kwaad om es na te vragen... en die EP vind ik eigenlijk ook wel vanzelfsprekend nu...
khad u verwittigd hé, domme vragen :P |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
ahnee right
| quote: | | there are no stupid questions, only stupid people |
:P |
|
|
| lievez |
ma gij zijt een uitzondering eh fusion.
domme vraag en domme persoon :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| kwist datter daar tenminste éne voorspelbare op in ging gaan :D |
|
|
|
|