|
Snooker Game
|
View this Thread in Original format
| yaman |
| אני חייב עזרה האם יש למשהו אתר בשביל עצות ותרגילים בסנוקר ? |
|
|
| Biondo |
חברה שלך קרעה אותך?
:toothless |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Biondo
חברה שלך קרעה אותך?
:toothless |
ראסמי מזה השטות הזאת....
ללמוד סנוקר זה פשוט ללמוד לבד
אין פה תרגילים אחי
אתה צריך לדעת להחזיק את המקל ופשוט ללמוד לבד ולהתאמן הרבה |
|
|
| NyKoN |
ראסמי
אין תרגילים
רק הרבה אימון ותגלה דברים לבד... אם אתה מורחב פיזיקה זה יכול לעזור קצת..
:D
ד"א
כל עוד אנחנו מדברים על סנוקר
אני קונה שולחן
:D |
|
|
| oDrori |
| לע, יש פול ויש סנוקר... אני אישית לא יודע סנוקר בכלל |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ד"א
כל עוד אנחנו מדברים על סנוקר
אני קונה שולחן
:D |
אין כמו שולחן סנוקר בבית! לאקס שלי היה במרתף ליד הבר המטורף שלהם.
זה פשוט שוס!
אבא שלי לא רצה.. חח.. הצעתי לו..
BUT
הוא בקטע של הבר וקולנוע
לא נורא
בב"ש לא חסרים מקומות סנוקר
אני אוהבת!
:D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
גם אני אוהב!!
:D
יש איזה תרגיל אחד שלא קשה לעשות אותו וזה גם יוצא נחמד שהוא מצליח, ואחרי כמה פעמים שאתה מנסה אותו זה מתחיל להצליח כמעט כל פעם...
תסדר 4 כדורים בשורה אנכית מול אחד החורים האמצעיים
תשים את הלבן מול השורה בדיוק מול הכדור השני
עכשיו את הכדור הראשון בשורה אתה צריך לשים דיי קרוב לחור, ולשים אותם ישר ככה שהכדור הרביעי יהיה מכוון לחור האמצעי הנגדי
עכשיו אתה מכוון לכדור השני עם קצת נטיה לכיוון שאיפה ששיש עוד שני כדורים.
ואז יוצא שכדור אחד נכנס לך לחור האמצעי שלידו עמדה השורה, אחד נכנס לסוף מולך, אחד לסוף בצד הנגדי של החור ששמת את השורה לידו, ואחד לאמצע הנגדי...
:wtf:
אני מכיר עוד תרגילים נחמדים אבל זה הכי פשוט וגם אותם קשה מאוד להסביר
:eyespop: |
|
|
| NyKoN |
חחח
לא הבנתי את התרגיל שלך
תצייר
:D |
|
|
| DJ_Yuval |
גם אתה גרוע בסנוקר?
:p |
|
|
| TinkerbeL |
מתה על זה!
אבל אני כל כך גרועה......
כמעט הורדתי למישהו את הראש עם המקל אבל שטויות |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
גם אתה גרוע בסנוקר?
:p |
:tongue3
אנ'לא'דע לשחק..
לא ניסיתי ממש אף פעם..
חוץ מאולי שהייתי קצת יותר קטן ממה שאני עכשיו... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
|
|