return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Alpha Twins - Contact Me
View this Thread in Original format
DJ_Massive
Okee ff een vraagje aan jullie, slimme TA-koppies :D

heb iemand enig idee of dit lekkere plaatje (neehee niet zo'n plaatje :p ) nl. Alpha Twins - Contact Me al is uitgebracht ??

dank u dank u dank u :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by DJ_Massive
Okee ff een vraagje aan jullie, slimme TA-koppies :D

heb iemand enig idee of dit lekkere plaatje (neehee niet zo'n plaatje :p ) nl. Alpha Twins - Contact Me al is uitgebracht ??

dank u dank u dank u :D


ja, volgens mij wel, het nummer staat ook op de Qontact-cd. :D
Glaniskanis
quote:
Originally posted by DJ_Massive
Okee ff een vraagje aan jullie, slimme TA-koppies :D

heb iemand enig idee of dit lekkere plaatje (neehee niet zo'n plaatje :p ) nl. Alpha Twins - Contact Me al is uitgebracht ??

dank u dank u dank u :D


Niet officieel gerelled nee
Hij staat op de Qontact CD dus die CD rip kun je wel krijgen
Verder nix gerelled waar je hem van zou kunnen krijgen.
Misschien komtie nog op vinyl (wat ik overigens niet verw8)


Greetz,
Glaniskanis
AFTERNATIVE
de versie van de cd had ik al ge upt naar siesta zn site ,bijna helemaal onderaan bij de new tracks statie http://tptp.cjb.net
DJ_Massive
jeps ik had um al gedownd op DJ Siesta z'n site, maar cd-rips zijn niet leuk...

nou ik hoop wel dat ie nog gereleased wordt, of dat er iets anders van de Alpha Twins uitkomt, want die gozers zijn echt retegoed gewoon (vind ik)
Optimus
ik wil weten of de volledige versie uit is
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement