|
Tiesto in concert, eind maart (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Zou gij ni java of cobol leren manneke |
|
|
| Nabistai |
| Van mijn vrienden zal er ook niemand gaan, en tis nogal ver... (zeker als ge gene auto hebt) |
|
|
| BelgianGuru |
In zo een video interview zegt Tiesto dat het eind maart is, ik weet het enkel van daar.
Hoe was de eerste keer ? Clipjes zien er wel sexy uit ! |
|
|
| lievez |
fusion carnaval in halle zuigt ;)
alles is beter dan carnaval in halle, even tiesto @ donna^:p |
|
|
| emmabiatch |
ik had ergens in een tiestointerview gelezen: eind MEI ...
ik hoop dat het eind maart is maar ik vrees dat het pas een maandje later zal zijn ; net voor mijn examens !:rolleyes: :( |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by lievez
fusion carnaval in halle zuigt ;)
alles is beter dan carnaval in halle, even tiesto @ donna^:p |
sjust da :rolleyes: |
|
|
| FredNova |
nergens staat iets te lezen van TiC eind maart...
gewoon wat voor opschudding zorgen zeker :toothless |
|
|
| tor8024 |
| ik hoop echt wel eind maart, anders kan ik er weer niet bij zijn.. :( |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
eind maart isset carnaval in halle, dus hoogstwaarschijnlijk niet :) |
| quote: | Originally posted by lievez
fusion carnaval in halle zuigt ;)
alles is beter dan carnaval in halle, even tiesto @ donna^:p |
carnaval in halle owned, stfu foorwijf :toothless
| quote: | Originally posted by BelgianGuru
In zo een video interview zegt Tiesto dat het eind maart is, ik weet het enkel van daar.
Hoe was de eerste keer ? Clipjes zien er wel sexy uit ! |
| quote: | Originally posted by FredNova
nergens staat iets te lezen van TiC eind maart...
gewoon wat voor opschudding zorgen zeker :toothless |
Was dat niet dat filmpje waar tijs geinterviewd werd door een andere gare hollander, stond paar weken geleden nog op holland board |
|
|
| emmabiatch |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Was dat niet dat filmpje waar tijs geinterviewd werd door een andere gare hollander, stond paar weken geleden nog op holland board |
volgens mij bedoel je het filmpje van de Q&A op tiesto.com |
|
|
| pooley |
Kheb 3 minuten naar dat intervieuw geluisterd e ndan deraf gesmeten.
Trekt op niks (ni dat het professionals zijn)
Als ge dat vergelijkt met Armin in Ibiza's Children
\o/ for Armin |
|
|
| eieregooie |
Als het komt ga ik zeker! Echter niet in de illusie dat het net zo gaaf wordt als vorig jaar... maar het moet toch wel een mooi feestje worden...
Alleen eind maart lijkt me sterk idd... |
|
|
|
|