return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Tiesto in concert, eind maart (pg. 2)
View this Thread in Original format
pooley
Zou gij ni java of cobol leren manneke
Nabistai
Van mijn vrienden zal er ook niemand gaan, en tis nogal ver... (zeker als ge gene auto hebt)
BelgianGuru
In zo een video interview zegt Tiesto dat het eind maart is, ik weet het enkel van daar.

Hoe was de eerste keer ? Clipjes zien er wel sexy uit !
lievez
fusion carnaval in halle zuigt ;)
alles is beter dan carnaval in halle, even tiesto @ donna^:p
emmabiatch
ik had ergens in een tiestointerview gelezen: eind MEI ...
ik hoop dat het eind maart is maar ik vrees dat het pas een maandje later zal zijn ; net voor mijn examens !:rolleyes: :(
[BE]FusioN`--
quote:
Originally posted by lievez
fusion carnaval in halle zuigt ;)
alles is beter dan carnaval in halle, even tiesto @ donna^:p


sjust da :rolleyes:
FredNova
nergens staat iets te lezen van TiC eind maart...

gewoon wat voor opschudding zorgen zeker :toothless
tor8024
ik hoop echt wel eind maart, anders kan ik er weer niet bij zijn.. :(
Eagle`
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
eind maart isset carnaval in halle, dus hoogstwaarschijnlijk niet :)

quote:
Originally posted by lievez
fusion carnaval in halle zuigt ;)
alles is beter dan carnaval in halle, even tiesto @ donna^:p


carnaval in halle owned, stfu foorwijf :toothless

quote:
Originally posted by BelgianGuru
In zo een video interview zegt Tiesto dat het eind maart is, ik weet het enkel van daar.

Hoe was de eerste keer ? Clipjes zien er wel sexy uit !


quote:
Originally posted by FredNova
nergens staat iets te lezen van TiC eind maart...

gewoon wat voor opschudding zorgen zeker :toothless


Was dat niet dat filmpje waar tijs geinterviewd werd door een andere gare hollander, stond paar weken geleden nog op holland board
emmabiatch
quote:
Originally posted by Eagle`

Was dat niet dat filmpje waar tijs geinterviewd werd door een andere gare hollander, stond paar weken geleden nog op holland board


volgens mij bedoel je het filmpje van de Q&A op tiesto.com

pooley
Kheb 3 minuten naar dat intervieuw geluisterd e ndan deraf gesmeten.
Trekt op niks (ni dat het professionals zijn)
Als ge dat vergelijkt met Armin in Ibiza's Children

\o/ for Armin
eieregooie
Als het komt ga ik zeker! Echter niet in de illusie dat het net zo gaaf wordt als vorig jaar... maar het moet toch wel een mooi feestje worden...

Alleen eind maart lijkt me sterk idd...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement