return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Synq X.TRM.1
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
Någon som testat denna spelare?

http://web.totalljud.se/prod_show.a...esNom=391182160
zamson
Jag har hört bra om den spelaren.. bra pris också.
Optisound, 2 stycken med pickups!

Det är en OEM produkt... vilket betyder att massor me märken lanserar samma modell. Stanton har en, Reloop osv.

Själv köpte jag just 1210:or.. kommer nog inte byta dom mot nån annan spelare
Vizay
jag testade den faktiskt på LLB-mässan förut när den va...

va gäller hållbarheten gentemot technics så ska jag inte uttala mig eftersom de krävs att man har den ett tag innan man märker sånt...

va gäller funktionalitet så e den helt jävla sanslös, stark motor så in i norden och extremt lätt å jobba med, hade bara kört vinyl i nån månad när jag testade den men mina beatmatchar blev nästintill perfekta ändå, förmodligen mycket tack vare den :D

givetvis är technics aldrig ett dåligt köp men jag tvivlar också på att den här spelaren kan va ett dåligt köp :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement