|
Biondo Remix for Midway amazon skiza
|
View this Thread in Original format
| Biondo |
מה המצב חברים
טוב אז הנה מה שעשיתי עד עכשיו
מצטער על האיכות אבל אין לי דרך אחרת.
תכנסו ללניק הזה ויופיעו לכם 3 שירים
מידואי זה הראשון מבין שלושתם
רק תלחצו על פליי - זה ינגן אותו מידית במדיה פלייר שלכם
לא ניתן להוריד.
Midway amazon Biondo |
|
|
| Origin |
| זה לא רוצה לנגן לי !:( |
|
|
| skelz |
משהו שאני חייב לציין
חל שיפור ענקי מה Eye Of The Tiger :)
אבל עדיין..
הסינט לא ממש נעים לאוזן
"הוא דיי "צורם
וקיקים לא בדיוק מתאימים לפי דעתי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אחי אתה נראה כמו אחד מה
WWF
:eyes: :eyes: :eyes:
טוב אני שומע...
יש שיפור דווקא בקטע הזה, האינטרו נחמד, פרקשן לא רע, עד שנכנסים ההאטים הארוכים האלה שם, קצת לא מתאים אבל חפיף זה בקטנה.
טוב אחי כמה אפשר להביא בראש עם הבאס הזה והאינטרו שיתחיל להיכנס משהו זה נמשך יותר מידי זמן בלי שום שינוי...
אהבתי את האווירה האפלה, סטרינגים נחמדים מתאימים לאפילה
לא ממש הצלחתי להתחבר לאפקט הזה שאתה מאיט פתאום את הטמפו, זה קצת לא קשור לכל האווירה האפלה שהייתה עד עכשיו.
לא אהבתי את הסינט שהשתמשת בו הראשי, נשמע כזה אלקטרוני מידי, מן קול של רובוט, יש על זה יותר מידי דיסטורשן וזה נשמע צורמני קצת...
הבילד אפ ארוך מידי מתחיל קצת להעיק, ציפיתי יותר שיכנס בבום כזה
שיותר באס וטופים וזה וקצב מהיר...
חפיף אחי, רואים שיש השתפרות כל קטע שלך יותר טוב מהקודם המשך כך ותגיע לגדולות :)
בהצלחה בהמשך
:thepirate |
|
|
| Biondo |
חח אתה לא יודע שאני יוצר רק בחושך?
לא מסוגל להתרכז אחרת
סבבה תודה על העצות
אני ישים לינק ברגע שאסיים את הרמיקס |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אחי אתה נראה כמו אחד מה
WWF
:eyes: :eyes: :eyes:
טוב אני שומע...
יש שיפור דווקא בקטע הזה, האינטרו נחמד, פרקשן לא רע, עד שנכנסים ההאטים הארוכים האלה שם, קצת לא מתאים אבל חפיף זה בקטנה.
טוב אחי כמה אפשר להביא בראש עם הבאס הזה והאינטרו שיתחיל להיכנס משהו זה נמשך יותר מידי זמן בלי שום שינוי...
אהבתי את האווירה האפלה, סטרינגים נחמדים מתאימים לאפילה
לא ממש הצלחתי להתחבר לאפקט הזה שאתה מאיט פתאום את הטמפו, זה קצת לא קשור לכל האווירה האפלה שהייתה עד עכשיו.
לא אהבתי את הסינט שהשתמשת בו הראשי, נשמע כזה אלקטרוני מידי, מן קול של רובוט, יש על זה יותר מידי דיסטורשן וזה נשמע צורמני קצת...
הבילד אפ ארוך מידי מתחיל קצת להעיק, ציפיתי יותר שיכנס בבום כזה
שיותר באס וטופים וזה וקצב מהיר...
חפיף אחי, רואים שיש השתפרות כל קטע שלך יותר טוב מהקודם המשך כך ותגיע לגדולות :)
בהצלחה בהמשך
:thepirate |
בסוף נירשמתי לאסיד פלנט והורדתי.......
טוב אחי זה בידיוק מה שאני חושב .... |
|
|
| EternalMusic |
אני חייב לציין שיש שיפור מאז הפעם הראשונה ששמעתי משהו שלך,
הקיקים חלשים מדי,
אינטרו טוב,
הטראק אבל נהיה מאוד מהר משעמם, תנסה לגוון יותר
והסינט כפי שמישהו ציין פה מקודם לא נעים לאוזן
תוריד ממנו Cutoff
תעלה קצת את ה
reso
ותעבוד עם עוד סינט במקביל ככה ישמע יותר מלא ;)
הברייק ארוך מדי לטעמי,
בכל אופן נחמד יש בהחלט שיפור
;) |
|
|
| Vortex_SA |
טוב אז ככה... הבילד אפ, ארוךךך, אבל יותר חשוב מזה, אין בו הרבה שינויים, זה פשוט המנגינה מנוגנת ע"י כלים שונים... הקיקים, חזקים יותר ותן להם פוש יותר... בכלל כל הסאונד תחזק אותו, זה צריך להשמע הרבהה יותר
in ur face
מאשר ככה... יש הרגשה חלשה מאוד בסאונד... חוץ מזה תוסיף שכבות של כלים שיוסיפו ל
backing
כלומר למילוי הנפח של הטראק... והליד תן לו יותר נפח, שישמע "יותר"... |
|
|
| TTman |
איכסססססססססססססססססססססססס, איזה מיקס מגעיללל
:D
סתם סתם, זכית אבאלה זכית
מיקס נחמד, לא יותר מזה |
|
|
| Biondo |
| quote: | Originally posted by TTman
איכסססססססססססססססססססססססס, איזה מיקס מגעיללל
:D
סתם סתם, זכית אבאלה זכית
מיקס נחמד, לא יותר מזה |
אוי איזה פידאר פיזדייצ אתה תאמין לי
:toothless |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Biondo
אוי איזה פידאר פיזדייצ אתה תאמין לי
:toothless |
??? שטו בלה
פידאר נאחוי...
יופ טבאיו נאחוי מאצ
אהבללללל !
אגב...
זכית אבאלה זכית
סירחון של חתימה...
קבלווו את ביונדו
ילד בן 16, תכירו אותו
זכית אבאלה זכית
:D :D :D :D :D
חיי בסרט שיהיה לו קהל כשהוא יתקלט
;) :D |
|
|
|
|