return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Biondo Remix for Midway amazon skiza
View this Thread in Original format
Biondo
מה המצב חברים

טוב אז הנה מה שעשיתי עד עכשיו
מצטער על האיכות אבל אין לי דרך אחרת.

תכנסו ללניק הזה ויופיעו לכם 3 שירים

מידואי זה הראשון מבין שלושתם

רק תלחצו על פליי - זה ינגן אותו מידית במדיה פלייר שלכם
לא ניתן להוריד.

Midway amazon Biondo
Origin
זה לא רוצה לנגן לי !:(
skelz
משהו שאני חייב לציין
חל שיפור ענקי מה Eye Of The Tiger :)

אבל עדיין..
הסינט לא ממש נעים לאוזן
"הוא דיי "צורם

וקיקים לא בדיוק מתאימים לפי דעתי
DJ-Kreing^^
אחי אתה נראה כמו אחד מה
WWF
:eyes: :eyes: :eyes:


טוב אני שומע...
יש שיפור דווקא בקטע הזה, האינטרו נחמד, פרקשן לא רע, עד שנכנסים ההאטים הארוכים האלה שם, קצת לא מתאים אבל חפיף זה בקטנה.
טוב אחי כמה אפשר להביא בראש עם הבאס הזה והאינטרו שיתחיל להיכנס משהו זה נמשך יותר מידי זמן בלי שום שינוי...

אהבתי את האווירה האפלה, סטרינגים נחמדים מתאימים לאפילה
לא ממש הצלחתי להתחבר לאפקט הזה שאתה מאיט פתאום את הטמפו, זה קצת לא קשור לכל האווירה האפלה שהייתה עד עכשיו.
לא אהבתי את הסינט שהשתמשת בו הראשי, נשמע כזה אלקטרוני מידי, מן קול של רובוט, יש על זה יותר מידי דיסטורשן וזה נשמע צורמני קצת...
הבילד אפ ארוך מידי מתחיל קצת להעיק, ציפיתי יותר שיכנס בבום כזה
שיותר באס וטופים וזה וקצב מהיר...

חפיף אחי, רואים שיש השתפרות כל קטע שלך יותר טוב מהקודם המשך כך ותגיע לגדולות :)
בהצלחה בהמשך
:thepirate
Biondo
חח אתה לא יודע שאני יוצר רק בחושך?

לא מסוגל להתרכז אחרת

סבבה תודה על העצות

אני ישים לינק ברגע שאסיים את הרמיקס
Origin
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אחי אתה נראה כמו אחד מה
WWF
:eyes: :eyes: :eyes:


טוב אני שומע...
יש שיפור דווקא בקטע הזה, האינטרו נחמד, פרקשן לא רע, עד שנכנסים ההאטים הארוכים האלה שם, קצת לא מתאים אבל חפיף זה בקטנה.
טוב אחי כמה אפשר להביא בראש עם הבאס הזה והאינטרו שיתחיל להיכנס משהו זה נמשך יותר מידי זמן בלי שום שינוי...

אהבתי את האווירה האפלה, סטרינגים נחמדים מתאימים לאפילה
לא ממש הצלחתי להתחבר לאפקט הזה שאתה מאיט פתאום את הטמפו, זה קצת לא קשור לכל האווירה האפלה שהייתה עד עכשיו.
לא אהבתי את הסינט שהשתמשת בו הראשי, נשמע כזה אלקטרוני מידי, מן קול של רובוט, יש על זה יותר מידי דיסטורשן וזה נשמע צורמני קצת...
הבילד אפ ארוך מידי מתחיל קצת להעיק, ציפיתי יותר שיכנס בבום כזה
שיותר באס וטופים וזה וקצב מהיר...

חפיף אחי, רואים שיש השתפרות כל קטע שלך יותר טוב מהקודם המשך כך ותגיע לגדולות :)
בהצלחה בהמשך
:thepirate

בסוף נירשמתי לאסיד פלנט והורדתי.......

טוב אחי זה בידיוק מה שאני חושב ....
Biondo
עודכן
EternalMusic
אני חייב לציין שיש שיפור מאז הפעם הראשונה ששמעתי משהו שלך,
הקיקים חלשים מדי,
אינטרו טוב,
הטראק אבל נהיה מאוד מהר משעמם, תנסה לגוון יותר
והסינט כפי שמישהו ציין פה מקודם לא נעים לאוזן
תוריד ממנו Cutoff
תעלה קצת את ה
reso
ותעבוד עם עוד סינט במקביל ככה ישמע יותר מלא ;)
הברייק ארוך מדי לטעמי,
בכל אופן נחמד יש בהחלט שיפור
;)
Vortex_SA
טוב אז ככה... הבילד אפ, ארוךךך, אבל יותר חשוב מזה, אין בו הרבה שינויים, זה פשוט המנגינה מנוגנת ע"י כלים שונים... הקיקים, חזקים יותר ותן להם פוש יותר... בכלל כל הסאונד תחזק אותו, זה צריך להשמע הרבהה יותר
in ur face
מאשר ככה... יש הרגשה חלשה מאוד בסאונד... חוץ מזה תוסיף שכבות של כלים שיוסיפו ל
backing
כלומר למילוי הנפח של הטראק... והליד תן לו יותר נפח, שישמע "יותר"...
TTman
איכסססססססססססססססססססססססס, איזה מיקס מגעיללל

:D


סתם סתם, זכית אבאלה זכית


מיקס נחמד, לא יותר מזה

Biondo
quote:
Originally posted by TTman
איכסססססססססססססססססססססססס, איזה מיקס מגעיללל

:D


סתם סתם, זכית אבאלה זכית


מיקס נחמד, לא יותר מזה


אוי איזה פידאר פיזדייצ אתה תאמין לי

:toothless
TTman
quote:
Originally posted by Biondo
אוי איזה פידאר פיזדייצ אתה תאמין לי

:toothless



??? שטו בלה

פידאר נאחוי...
יופ טבאיו נאחוי מאצ


אהבללללל !

אגב...
זכית אבאלה זכית
סירחון של חתימה...
קבלווו את ביונדו
ילד בן 16, תכירו אותו
זכית אבאלה זכית
:D :D :D :D :D

חיי בסרט שיהיה לו קהל כשהוא יתקלט
;) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement