return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 [2] 3 
Marco V vs. Thrillseekers (pg. 2)
View this Thread in Original format
TimC
Marco V

Thrillseekers tuli todistettua LabyrinthSSS:ä 2002. Marco V on uusi tuttavuus..
Gravel
Marco V

Olen jo kauan toivonut että hän tulisi suomeen ja nyt hän tulee!! Eli sinne! :happy2:
skip
onneksi sain kenkää jne. niin pääsen sittenkin lauantaina pippaloimaan! eli siis hallmark helsingissä kutsuu!!


:D :D :D
QPS
quote:
Originally posted by skip
onneksi sain kenkää jne. niin pääsen sittenkin lauantaina pippaloimaan! eli siis hallmark helsingissä kutsuu!!


:D :D :D


No eihän sitä tossa enää tiedä pitäisikö sitä itkeä vai nauraa ;)!
skip
quote:
Originally posted by QPS
No eihän sitä tossa enää tiedä pitäisikö sitä itkeä vai nauraa ;)!


iloisia tässä ollaan! olin oikein tyytyväinen saadessani kenkää, kun olin kuitenkin vain varamies nokialla, mutta jouduin viimeksi paskaakin paskempaan b-vuoroon normaalin d-vuoron sijaan. nyt sain siis kenkää ja olen hyvin iloinen kun hommat jatkuu ehkä jo viikon, parin päästä ja silloin toivottavasti d-vuorossa jälleen! :D :D :D

eikä toi nokian homma mun loppuelämän juttu olis ollutkaan misään nimessä, vaan syksyllä taas opinnot kutsuu!

eli kaiken kaikkiaan taitaa tulla helvetin hyvät pippalot lauantaina, ainakin mun kannaltani!





(ps. sorry offtopic tilityksestä)
thomas
huomenna liquid ja tampere.. hallmarkit jää kakkosiks :)
Dueno
hallmark vetää puoleensa.
Airvision
Huomenna,nami nami :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Mr.Mystery
Rahat loppu, ei pääse kumpaankaan :(
afastest
jos asuu hesassa niin hallmarkkiin pääsee kympillä. jos ei tarvitse ostaa mitään niin tämä ei ole paljon...

Mr.Mystery
quote:
Originally posted by afastest
jos asuu hesassa niin hallmarkkiin pääsee kympillä. jos ei tarvitse ostaa mitään niin tämä ei ole paljon...

Se on kympin enemmän kuin mulla on.
afastest
Kyllä oli hyvät bileet. Thrillseekers soitti hyvän setin.

Kaksi hyvää tuntematonta biisiä tuli noin klo 1:30, kukaan tunnistanut?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement