|
Marco V vs. Thrillseekers (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TimC |
Marco V
Thrillseekers tuli todistettua LabyrinthSSS:ä 2002. Marco V on uusi tuttavuus.. |
|
|
| Gravel |
Marco V
Olen jo kauan toivonut että hän tulisi suomeen ja nyt hän tulee!! Eli sinne! :happy2: |
|
|
| skip |
onneksi sain kenkää jne. niin pääsen sittenkin lauantaina pippaloimaan! eli siis hallmark helsingissä kutsuu!!
:D :D :D |
|
|
| QPS |
| quote: | Originally posted by skip
onneksi sain kenkää jne. niin pääsen sittenkin lauantaina pippaloimaan! eli siis hallmark helsingissä kutsuu!!
:D :D :D |
No eihän sitä tossa enää tiedä pitäisikö sitä itkeä vai nauraa ;)! |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by QPS
No eihän sitä tossa enää tiedä pitäisikö sitä itkeä vai nauraa ;)! |
iloisia tässä ollaan! olin oikein tyytyväinen saadessani kenkää, kun olin kuitenkin vain varamies nokialla, mutta jouduin viimeksi paskaakin paskempaan b-vuoroon normaalin d-vuoron sijaan. nyt sain siis kenkää ja olen hyvin iloinen kun hommat jatkuu ehkä jo viikon, parin päästä ja silloin toivottavasti d-vuorossa jälleen! :D :D :D
eikä toi nokian homma mun loppuelämän juttu olis ollutkaan misään nimessä, vaan syksyllä taas opinnot kutsuu!
eli kaiken kaikkiaan taitaa tulla helvetin hyvät pippalot lauantaina, ainakin mun kannaltani!
(ps. sorry offtopic tilityksestä) |
|
|
| thomas |
| huomenna liquid ja tampere.. hallmarkit jää kakkosiks :) |
|
|
| Dueno |
| hallmark vetää puoleensa. |
|
|
| Airvision |
| Huomenna,nami nami :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Mr.Mystery |
| Rahat loppu, ei pääse kumpaankaan :( |
|
|
| afastest |
| jos asuu hesassa niin hallmarkkiin pääsee kympillä. jos ei tarvitse ostaa mitään niin tämä ei ole paljon... |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by afastest
jos asuu hesassa niin hallmarkkiin pääsee kympillä. jos ei tarvitse ostaa mitään niin tämä ei ole paljon... |
Se on kympin enemmän kuin mulla on. |
|
|
| afastest |
Kyllä oli hyvät bileet. Thrillseekers soitti hyvän setin.
Kaksi hyvää tuntematonta biisiä tuli noin klo 1:30, kukaan tunnistanut? |
|
|
|
|