return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
איזה חוצפה!!!
View this Thread in Original format
warpedd_
קבלו את זה
אין גבול

מארגנים כנסים לעודד סרבנות
פשוט בושה למדינה
עושים שטיפת מוח לצעירים
NyKoN
די עם הפוליטיקה
warpedd_
quote:
Originally posted by NyKoN
די עם הפוליטיקה



אחי אולי זה לא מדבר אליך עכשיו
אבל שתעמוד לפני גיוס ותראה איך הבניזונות האלה שוטפים את המוח למתגייסים
זה פשוט מרתיח אותי
זה לא משנה הדעה הפוליטית שלי, זה העקרון והדרך הפעולה שלהם
בגללם (לא רק..) יש כזה פילוג בעם וזה רק מחליש אותנו
כל יום קוראים בעיתון על עוד כמה חיילים שמסרבים לשרת
שקוראים את הידיעה מסתבר שבכלל חצי מהם כבר לא בשירות
Biondo
הגיעו שמועות מהקריה שאנחנו עומדים לפני מלחמה כוללת נגד מדינות ערב

עידכונים בהמשך
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Biondo
הגיעו שמועות מהקריה שאנחנו עומדים לפני מלחמה כוללת נגד מדינות ערב

עידכונים בהמשך


אוקיי לי יש מקורות מאוד אמינים על דברים כאלה בדרך כלל
אז תגיד לי בדיוק מאיפה שמעת ומה בדיוק...
Origin
הבני זונות האלה לא מבינים שאם לא מיתנהגים לערבים ביד קשה ..הם יהיה פה עוד יותר טרור ממה שיש !!!
אם הערבים מפחדים מצה"ל הם יפחדו גם לעשות משהוא נגד צה"ל...אם לא הם יראו שהם סתם פלצנים ושהם יכולים לעשות מה שבזיין שלהם וכתוצעה מכך יהיה פה עוד יותר מסריח !!!!!!
זה מה שאני חושב בכל אופן:mad:
HyPeRSoNiC
בונא האנשים האלה דפוקים לגמרי!!!!
הם ממש הגזימו עכשיו!!!
לשטוף מוחות של בני נוער במטרה שהם יהיו סרבנים!?!?!? הם ירדו ממש נמוך הפעם!!!
Flotser
גועל נפש
:rolleyes:
NyKoN
quote:
Originally posted by Biondo
הגיעו שמועות מהקריה שאנחנו עומדים לפני מלחמה כוללת נגד מדינות ערב

עידכונים בהמשך


חחחח
מאיפה הקרצת את זה?
ראסמי מלחמה זה הדבר היחיד שיציל אותנו... תראו מה קרה אחרי 67 למשל- הכל פרח כאן!
תקופה יפה
:D

עכשיו בקשר לנושא
יש אנשים שהראש שלהם נוטה לכיוון הסרבנות ועדיף שהם יהיו סרבנים עכשיו מאשר שבעתיד הם יביישו את היחידה שלהם (הטייסים וסיירת מטכ"ל)
ויש את אלה שיודעים מראש שהם רוצים ללכת לצבא ויודעים מה הם יעשו שם ושום מפגרים על במה לא ישנו את דעתם...
אבל בראסמי זה ביזיון
מדינת ישראל זאת המדינה היחידה שלא נוקטת בתעמולה כלפי האויבים שלה וחבל כי זה מה שעושה את הקרע לדעתי
warpedd_
quote:
Originally posted by NyKoN

מדינת ישראל זאת המדינה היחידה שלא נוקטת בתעמולה כלפי האויבים שלה וחבל כי זה מה שעושה את הקרע לדעתי


ותוסיף לזה שהיא נוקטת בתעמולה כלפי עצמה
:sadgreen:

TinkerbeL
quote:
Originally posted by NyKoN
חחחח
מאיפה הקרצת את זה?



בהחלט הקריץ
היה אתמול בצה"ל תרגיל בסגנון הזה
וזה היה בהרבה בסיסים
אז כנראה היו דיבורים וזה סתם התגלגל
itamarsan
quote:
Originally posted by TinkerbeL
בהחלט הקריץ
היה אתמול בצה"ל תרגיל בסגנון הזה
וזה היה בהרבה בסיסים
אז כנראה היו דיבורים וזה סתם התגלגל

נו את מכירה את הצבא כול דבר הכי קטן שיוצא זה הופך לדבר כזה....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement