| GrimReaper |
Listatkaapas 5 useimmin vierailemaanne webbisivua ja pieni perustelu (pakko ei ole) mikä kyseisessä sivustossa kiinnostaa. Webbipohjaisia e-maileja ei kannata laskea, niissä kun käydään useasti päivässä muutenkin. Tai ainakin itse käyn. :p
1. Hohdon leffafoorumi
- Leffa-addikti kun olen myös, täältä saa tietoa niin DVD:istä ja niiden eri julkaisuista, tulevista elokuvista, ym ym.
2. TrancEaddict.com
- Tätä tuskin tarvii perustella sen enempää
3. Street Beat
- Helsingissä sijaitseva, pieni mutta pippurinen konemusaan keskittynyt levykauppa (sieltä löytyy sekä CD että 12") jossa palvelu on erinomaista. Hinnat ovat astetta muita korkeammalla, mutta eipä se minua haittaa. Musiikki kuitenkin merkitsee hintaa enemmän ja ainakin itse saan useimmiten alennusta ostoksista. Ehkä n. 15 vuoden kanta-asiakkuus vaikuttaa asiaan.
4. Detunez Records
- Toinen hyvä suomalainen levykauppa Tampereella keskittyy vinyyleihin. Tilattavissa varsin kattava valikoima varsin vanhojakin levyjä. Onhan niitä muitakin hyviä levykauppoja kyllä mutta SB ja Detunez ovat mielestäni ne kaksi parasta. Kansainväliset online-kaupat ovat sitten asia erikseen, niistä minäkin tilailen aika ajoin sellaista materiaalia mitä ei Suomesta helpolla saa.
5. Soneraplaza-eDome/Tilt.tv
- Tuleepa sitä eksyttyä näihin pelisaitteihinkin useasti viikosssa, innokas pelifriikki kun olen. Ne saavatkin näinollen jakaa viidennen sijan. |
|
|