|
Rank 1 till Stockholm 8 April!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
ja, mindshooter is da sexbomb! :p
iaf..blir säkert 18års, om jag har rätt ? :rolleyes: |
|
|
| DJ_Laszlo |
Fyfan vilken månad april kommer att bli. Alphazone & Dave Joy, O'Bir, Rank 1.
Detta året kan utan tvekan bli det bästa vi svenskar har fått erfara här hemma än så länge, jag menar, lägg bara till AvB och JOOF till listan. Fler stora namn kommer säkerligen dyka upp.
Lika bra att börja samla tomburkar redan nu. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Fyfan vilken m?nad april kommer att bli, om detta bekr?ftas. Alphazone & Dave Joy, O'Bir, Rank 1.
Detta ?ret kan utan tvekan bli det b?sta vi svenskar har f?tt erfara p? hemmaplan ?n s? l?nge - jag menar, l?gg bara till AvB, A&B och JOOF till listan. Fler stora namn kommer s?kerligen dyka upp. Och s? har ju Gielen redan varit h?r.
Lika bra att b?rja samla tomburkar redan nu. |
|
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
ps @ Mindshooter: är din avatar en bild av dig? i så fall är du otroligt vacker :o |
hahahaha den här var nog bäst idag! :D
men kul för er alla.. den 10 april har jag fest i amsterdam asså ingen sverigeresa för mig nu men trevligt ändå :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
whoah Rank1 i Sverige! är båda Rank1 killarna med tror ni? :cool:
ps @ Mindshooter: är din avatar en bild av dig? i så fall är du otroligt vacker :o |
Japp det är jag...och här är jag innan jag går på fest
BILD
PS, ska jag vara ärligt så är nog min signatur mer lik...fast du kanske tycker jag är vacker ändå?  |
|
|
| CJ InterCity |
| är vi bjudna? :toothless |
|
|
| WoberT |
| det låter ju riktigt härligt att dom kommer hit =D .. missar ju Trance Energy o främsta anledningen att jag ville dit va rank 1.. det här får man ju bara inte missa. |
|
|
| Sand Leaper |
| bare sånn for å gjøre det helt klart: Rank 1 kommer ikke, det er Piet Bervoets (1/2 av Rank 1) som skal spille plater. Rank 1 har sluttet med live PAs, siste de gjorde noensinne var Trance Energy 02. |
|
|
| Glorie |
| godskitchen-event i huvudstaden?`Med Rank1 och Jon O Bir? Det får man bara inte missa :D syyyynd att det e utspritt på två dagar :whip: |
|
|
| Kongo_kim |
| inga bortförklarningar denna gång. jag ska gå!!! därmed basta |
|
|
| toka |
UPDATE!!!!:
Fick ett mail från Jon O Bir angående Godskitchen spelningen 7-8 april då han och Rank1 ska spela.. Detta sa han:
"Yes this gig looks to be going ahead, there will be 3 rooms of music I think? dj's include Ferry Corsten, James Zabiela, Rank 1, Lange and myself + a few more! I am not sure of the venue? but the night will be held by Godskitchen!
That's all the info I know at the moment, Its sure to be an amazing night"
vad säger ni om detta då? FETT!
//toomas / toka |
|
|
| MojjMojj |
| Waaaaaah :D :D Fan va soft, måste få reda på åldersgränsen på direkten så man inte springer omkring och hetsar sig för ingenting :P 18 hoppas jag på? |
|
|
|
|