|
Skåne?
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
hur många här inne är från Skåne?
jag är ny här. en kille i Malmö. undrar om fler i närheten gillar trance och i så fall vilken typ? alla mina polare lyssnar nämligen på RnB och det gör mig förbannad så in i...! :crazy: :(
själv gillar jag all sorts trance. mina favo låtar just nu är:
Motorcycle - As The Rush Comes
Farrago - Union
Woody van Eyden - Unfinished Symphony
ATB - Sunset Girl
Solar Stone - Naked Angel
:D |
|
|
| SWE_TRANCE |
Välkommen, du kommer garanterat att stormtrivas här.. ;)
Skriv gärna om dig själv i den här tråden
Och här kan du se vart det svenska TA-folket håller till :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hej å välkommen till den Svensja delen av ta som vi kallar för SWETA
Vi e en stor kär familj so feel free to join us :D |
|
|
| dbl |
| välkommen till sweta... även känt som paradiset.. hehe :) |
|
|
| dj_hysterix |
wow..år 2004 första TA ? :)
Tja o välkommen till den svenska delen av TA :D själv är man inte från skåne tyvärr :p |
|
|
| Funfrock |
| Välkommen.. välkommen.. helsingborgare här. |
|
|
| CJ InterCity |
tackar tackar :D
@helsingborgaren
var du i Helsingör när Above & Beyond spelade? och på The Obsession? :cool: |
|
|
| DJ_Laszlo |
Varmt välkommen till den andra nyblivna ungerska SWETAren :D
Elyen a magyar! ;)
Nu kan vi börja flama alla trådar och snacka skit om alla på ungerska. :toothless
Nä'rå...här är alla så snälla så något skitsnack förekommer här sällan. |
|
|
|
|