return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Skåne?
View this Thread in Original format
CJ InterCity
hur många här inne är från Skåne?

jag är ny här. en kille i Malmö. undrar om fler i närheten gillar trance och i så fall vilken typ? alla mina polare lyssnar nämligen på RnB och det gör mig förbannad så in i...! :crazy: :(

själv gillar jag all sorts trance. mina favo låtar just nu är:

Motorcycle - As The Rush Comes
Farrago - Union
Woody van Eyden - Unfinished Symphony
ATB - Sunset Girl
Solar Stone - Naked Angel

:D
SWE_TRANCE
Välkommen, du kommer garanterat att stormtrivas här.. ;)

Skriv gärna om dig själv i den här tråden

Och här kan du se vart det svenska TA-folket håller till :)
SteveTranz4ever
Hej å välkommen till den Svensja delen av ta som vi kallar för SWETA

Vi e en stor kär familj so feel free to join us :D
dbl
välkommen till sweta... även känt som paradiset.. hehe :)
dj_hysterix
wow..år 2004 första TA ? :)

Tja o välkommen till den svenska delen av TA :D själv är man inte från skåne tyvärr :p
Funfrock
Välkommen.. välkommen.. helsingborgare här.
CJ InterCity
tackar tackar :D

@helsingborgaren
var du i Helsingör när Above & Beyond spelade? och på The Obsession? :cool:
DJ_Laszlo
Varmt välkommen till den andra nyblivna ungerska SWETAren :D

Elyen a magyar! ;)

Nu kan vi börja flama alla trådar och snacka skit om alla på ungerska. :toothless

Nä'rå...här är alla så snälla så något skitsnack förekommer här sällan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement