|
TA:s DC server
|
View this Thread in Original format
| WoberT |
| vad har hänt med den? emc.acrobizz.com eller vad det nu va.. ligger nere nu.. finns det nån annan eller? |
|
|
| St_Andrew |
"Tranceaddict does not support file sharing"
men det gör jag, så kolla din pm inbox :p |
|
|
| hustler |
I support filesharing aswell, can I get a PM? Hehe
Ha D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
"Tranceaddict does not support file sharing"
|
exakt... så det e inte TA hubben länre.. det e EMC hubben nu istället.
men den ligger ju som sagt nere ganska ofta verkar det som tyvärr :/
o hustler... man måste ansöka om att få använda den.. inte vem som helst som får det |
|
|
| SnAQ |
DC... Är det itne på sådana ställen man åker fast?
Håller du inte med MiB ? |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SnAQ
DC... Är det itne på sådana ställen man åker fast?
Håller du inte med MiB ? |
;)
datorn får allergi när jag installerar det,nyser o har sig,vet ej varför.. snälla BRIS hjälp min dator. |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by dbl
o hustler... man måste ansöka om att få använda den.. inte vem som helst som får det |
Tack för informationen, ska kolla om jag blir "godkänd". |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by hustler
Tack för informationen, ska kolla om jag blir "godkänd". |
tror jag inte att du blir.. måste ha varit medlem i minst 6månader o skrivit ett visst antal posts har jag för mig.. |
|
|
| SnAQ |
| quote: | Originally posted by MiB
;)
datorn får allergi när jag installerar det,nyser o har sig,vet ej varför.. snälla BRIS hjälp min dator. |
Hahaha :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det där med TA/EMC hubben har vart på tapeten ett antal gånger förr... glöm den, bara massa strul
Dra till denna istället... http://www.essentialsets.net en kille jag känner från TA/England som startat... han har runt 1000 användare eller nåt... Jag var OP där förut... |
|
|
| mindshooter |
Hubben EMC är inte på något sätt kopplad till TA numera, detta på grund av ett ansvar gentemot lagen som Tranceaddict måste böja sig efter. Det finns en hemsida, jag har den dock inte, men du har säkert fått svar i dina PM.
Tack o tjohej |
|
|
|
|