return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 
Januari Mix (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hybrid
tack för mixen, hämtar den nu :)
Dj_ExOn
Bonkar ner den oxå.. sjysst låtval! Blir alltid sporrad att sätta mig ner med traktor när jag ser minimixar.
Dj_ExOn
.. lär dig beatmixa mannen.

Edit..

Jävla Anjunabeats sidan hade ju en track igång. Sorry. Trodde du beatmixa som en skyhög Tiesto. :D
Endre
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
.. lär dig beatmixa mannen.


eh...?
Endre
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
.. lär dig beatmixa mannen.

Edit..

Jävla Anjunabeats sidan hade ju en track igång. Sorry. Trodde du beatmixa som en skyhög Tiesto. :D


haha, okej. lugnt
DJLilJo
Överskön mix! Härlig början som går snabbt mot ett klimax och fullt ös därpå, så ska det låta!! Ladda ner gott folk.
Glorie
ettan hade jag inte hört och inte hela Kallocain heller...

varför gör du en mix i en så usel kvalité? Kan man ju inte spara den juuu =/

annars har jag inget att klaga på :D
dbl
låter nice... men håller med glorie
St_Andrew
bra mix, tack :D
Endre
quote:
Originally posted by Glorie
ettan hade jag inte hört och inte hela Kallocain heller...

varför gör du en mix i en så usel kvalité? Kan man ju inte spara den juuu =/

annars har jag inget att klaga på :D


just för att den inte skulle sparas ;)

var bara en "test mix" efter problemet jag fixa, så inte filen skulle bli så stor, ska göra en ny mix snart, sån, best of the best mix med klassiker och andra godbiter i 192kbps.

Powell
Just lyssnat igenom hela, bra jobbat
swe_Trancer
I nästa mix, försök att ha fler låtar, över 10...du behöver ju inte spela hela låtarna då lixom;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement