|
Cafe de Wereld
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Hahaha
Ik had dit gisteren ook een stukje gezien. Dat Anrde Hazes over verslaafde zat te praten dat je die dan maar op een onbewoond eiland moesten zetten met een hek erom heen met 220 :) terwijl hij zelf als 20 glazen bier op had en na dit verhaal ff een adje deed en er nog een bestelde :D. En dat JP over z'n jasje begon, hoe duur deze wel niet was.
Hij had vandaag wel een fout gemaakt in het journaal door i.p.v. Irak, Iran te zeggen tegen de soldaten in Irak :D |
|
|
| Divine9 |
| Meest waardeloze tv van de avond. Het is gewoon niet grappig en het duurt veel te lang. Die hele show 'vara laat' moet van de buis gehaald worden trouwens om dezelfde redenen als bovenstaande. Claudia moet terug naar de radio of get the picture oid gaan presenteren, want ze hoort totaal niet bij zo'n programma thuis. Te veel gespeeld, alles van een kaartje, geen goede uitstraling, komt niet goed over en allesbehalve grappig. Janssen kan het beter, maar die gast is gewoon irritant omdat hij altijd alles en iedereen moet afraken. |
|
|
| MennoB |
| Deze tread gaat over het cafe "De Wereld" en niet over Vara Laat :) |
|
|
| Flippe |
| Ik vind het op zich wle een grappig programma, al is het soms een beetje eentonig! |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Divine9
Claudia moet terug naar de radio of get the picture oid gaan presenteren, want ze hoort totaal niet bij zo'n programma thuis. Te veel gespeeld, alles van een kaartje, geen goede uitstraling, komt niet goed over en allesbehalve grappig. Janssen kan het beter, maar die gast is gewoon irritant omdat hij altijd alles en iedereen moet afraken. |
die Claudia is idd totaal NIET grappig. Jansen juist wel vind ik, lachen kerel, alles en iedereen afkraken is toch leuk :D op TA doen we ook niets anders :p
ik kijk vara laat ook alleen maar om Cafe de wereld, de rest is nogal saai vind ik, beetje slap aftreksel van Kopspijkers :cool: |
|
|
| Valhalla |
| kijk om de tijd weleens, is wel lachen en vooral JP B komt goed uit de verf |
|
|
| moogwai |
| mwah redelijk... die karakteristieke koppen doen het hem.. maar voor de rest is het veelal oninteressante onzin wat ze uitkramen! |
|
|
| Chicane |
| Totaal niet humoristisch of actueel. Trekken een hoop oude koeien uit de sloot en de stemmen komen al totaal niet overeen met de bedoelde persoon. |
|
|
| SnuggLe |
Geen zak aan...
..ook Claudia zuigt btw :) |
|
|
|
|