return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
min musik
View this Thread in Original format
candyraver
Hej alla, vill gärna dela med er av min musik :)
mike.se

enjoy

puss
Smekbar
sköna saker... livet är evigt var fetskön... precis min sorts psy/goa trance.. mums! :) även antimateria var fetskön... mysigt progressiv.. härligt.. :) skickat till nått bolag? annars borde du... :)
candyraver
nope inte än =)

tack för kommentarerna!
TrancE_GyLLe
var inte direkt min smak..=/
dj_hysterix
livet är evigt var häftig...diggar kicken och basen :)

fruityloops right ? :p
Glorie
quote:
Originally posted by dj_hysterix
livet är evigt var häftig...diggar kicken och basen :)


hehe, jag håller inte me hysterix... "Livet är evigt" var alldeles för seg för min smak :)

dock gillar jag antimateria bättre :) den har det rätta gunget :p låter väldans professionellt du...coolt artistnamn med... (nada yada) det låter psy :p :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement