|
min musik
|
View this Thread in Original format
| candyraver |
Hej alla, vill gärna dela med er av min musik :)
mike.se
enjoy
puss |
|
|
| Smekbar |
| sköna saker... livet är evigt var fetskön... precis min sorts psy/goa trance.. mums! :) även antimateria var fetskön... mysigt progressiv.. härligt.. :) skickat till nått bolag? annars borde du... :) |
|
|
| candyraver |
nope inte än =)
tack för kommentarerna! |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| var inte direkt min smak..=/ |
|
|
| dj_hysterix |
livet är evigt var häftig...diggar kicken och basen :)
fruityloops right ? :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
livet är evigt var häftig...diggar kicken och basen :)
|
hehe, jag håller inte me hysterix... "Livet är evigt" var alldeles för seg för min smak :)
dock gillar jag antimateria bättre :) den har det rätta gunget :p låter väldans professionellt du...coolt artistnamn med... (nada yada) det låter psy :p :rolleyes: |
|
|
|
|