|
Tips gevraagd Labels / Producers, Club
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ik wil mn stijl wat gaan verbreden. Nou hoor ik regelmatig wel wat lekkere plaatjes, maar ik heb eerlijk gezegd weinig kennis over goed producers en labels die ik in de gaten moet houden. Wie kan me hier wat tips geven voor lekkere stevige club, beetje tribal of funky, zelfs richting techno vind ik wel ok. Als het maar lekker stevig is . Ik denk dat een aantal mensen hier mij vast wel kunnen helpen....
Thanx :) |
|
|
| basd |
Qua techno zijn de labels die ik echt ken vast niet helemaal wat je zoekt :) Maar probeer eens wat Kanzleramt releases, daar staat wel hele rielekste tech-house op, misschien niet helemaal wat je zoekt maar toch..
Ben niet zo heel erg in thuis in dit genre overigens, maar je zou in ieder geval Junior en Yooshi (die brengen behalve prog ook wel tracks uit die behoorlijk clubby zijn) kunnen proberen.. Die schieten mij zo snel even te binnen.
Ik heb op Yooshi bijvoorbeeld ook deze:
http://www.discogs.com/release/61629
Zou zomaar eens kunnen zijn wat je zoekt :) |
|
|
| Chicane |
Tribal en echte tech-house moet je bij Basic zijn en de sublabels. Mirko van Dommelen, Berry van Gardingen, Michel de Hey, Lemon8, Promiss, Jeroen Verheij (Secret Cinema), Literon, Grooveyard, Paul Hazendonk, Roland Molendijk, etc hebben daar allemaal wel een plaatje uitgebracht.
http://www.basic-beat.nl |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chicane
Tribal en echte tech-house moet je bij Basic zijn en de sublabels. Mirko van Dommelen, Berry van Gardingen, Michel de Hey, Lemon8, Promiss, Jeroen Verheij (Secret Cinema), Literon, Grooveyard, Paul Hazendonk, Roland Molendijk, etc hebben daar allemaal wel een plaatje uitgebracht.
|
Je kan inderdaad deze commerciele uitgekauwde meuk kopen maar je kan ook een beetje de onbekende labels afstruinen. Die maken vaak nog betere producties.
Vraag maar eens om een stapel tech-house of hele rustige techno in d eplatenzaak en 99% kans dat er geen plaat bij zit die Chicane noemt! Succes. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chicane
zucht.. |
;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
zucht.. |
Inderdaad, hou je bek Tim :D
Probeer is de Trust de DJ cd van Michel de Hey.
Ook is 'Self Reflection' of 'Rize and Fall' van Pascal FEOS wel wat.
En anders kan je altijd nog de super cd 'Progress' van Alexander Kowalski proberen :)
Labels: PV en Kanzeleramt |
|
|
| New Wave |
| Probeer eens Superbra, Memory Lane en soms heeft Bush ook nog hele leuke industriele tech-house...........EN NEE DIE KENNE DE HEREN NIET OMDAT JULLIE ALLEMAAL HIT-SLETJES ZIJN!! whoeehoee ;) |
|
|
| basd |
Zenit heeft overigens ook wel leuke platen in dit genre af en toe, probeer alleen de oersaaie Marco Carola-releases te vermijden :)
Tomie Nevada - Memory Lane EP is wel een goeie.. |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En anders kan je altijd nog de super cd 'Progress' van Alexander Kowalski proberen :)
Kanzeleramt |
inderdaad, ook de cd "Response" van Alexander Kowalski is erg goed, zou ik zeker eens proberen als ik jou was
erg fijn spul |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by New Wave
Probeer eens Superbra, Memory Lane en soms heeft Bush ook nog hele leuke industriele tech-house...........EN NEE DIE KENNE DE HEREN NIET OMDAT JULLIE ALLEMAAL HIT-SLETJES ZIJN!! whoeehoee ;) |
Tim hou je eens rustig man! zet anders ff een plaatje op van de Filterheadz kom je weer tot rust misschien :p |
|
|
| AlFerox |
noem eens wat namen van djs/producers die je goed vindt en die binnen jou omschrijving passen??
begrijp nog niet helemaal waarnaar je op zoek bent namelijk |
|
|
|
|