|
Lunar Probe - Terminator 2004
|
View this Thread in Original format
| Treo |
Tjo
Blev klar med en liten remix av terminator temalåten. Nerladdningslänk här.
Alla kommentarer och kritik uppskattas :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
hehe.. när jag såg topicen så små log jag lite för mej själv å tänkte "jaha de här är väl en vanlig terminator ejay remix"...
men ack så fel jag hade.. den lät ju inte ens som den var gjord av en amatör (för de är du väl=)..
nä, RIKTIGT bra var den...
P.s T2 är en av dom bästa filmerna som gjorts D.s |
|
|
| Kongo_kim |
SÅdär överdrivet lik orginalet var den ju inte.
Jag diggar denna mix *tummen upp*:) |
|
|
| dbl |
låter rätt skön... hade förväntat mig nått snabbare.. men det bidde det ju inte :/
hehe... men låter skön... tycker dock det kunde ha funnits lite mer percussions o sånt i den... dem som finns nu e det cheese varning på... haha ;)
tänkte ha gjort en egen remix på terminator temat en gång men blev men blev aldrig av... |
|
|
| Treo |
| quote: | | den lät ju inte ens som den var gjord av en amatör (för de är du väl=).. |
Tackar för comments :) japp, en glad amatör är jag hehe..
| quote: | | lite mer percussions o sånt i den... dem som finns nu e det cheese varning på |
Sant, percussion, hihats, fx, whoosh ljud o sånt är inte min starkaste sida. |
|
|
| mjz |
låter förvånansvärt proffsig... hade iofs kanske väntat mig en hardstyle version där arnold säger i'll be back 200 gånger... :)
iaf en riktigt skön låt som definitivt kommer stanna i spellistan ett tag... vet inte, kanske är lite partisk eftersom jag älskar terminator låten dock... |
|
|
| Glorie |
först tyckte ja inte den lät så bra.. rent utav sekig.
MEN, efter 2 minuter sken jag upp! I'm impressed.. Inte visste ja att du var så här duktig :) jag tycker inte det e så mkt kvar utav terminator-låten? så som jag kommer ihåg den... men det e ju bara positivt det.. än bättre nu! way to go! |
|
|
| Treo |
| Återigen, tack för kommentarerna :) det får mig att vilja fortsätta med fler projekt. |
|
|
|
|