return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Nykommling
View this Thread in Original format
tuttu
Hej allt partyfolk.Är en nykommling på denna sajt som givetvis älskar fet trace.Kommer ursprungligen ifrån Malmö men bosatt i Örebro.:crazy:
dbl
välkommen till SWETA :)
ScuL
välkommen här!
gärna skriv nåt om dig i Svenska folket trådet :)

hoppas att du kommer att trivas
Kongo_kim
välkommen tutte skriv in dig i svenska folket tråden
Aendy
quote:
Originally posted by tuttu
Hej allt partyfolk.Är en nykommling på denna sajt som givetvis älskar fet trace.Kommer ursprungligen ifrån Malmö men bosatt i Örebro.:crazy:


Hej nykomling. Du är välkommen hit men jag måste varna dig, vi är mer inne på fet trance men du kan säkert trivas här trots det.
SteveTranz4ever
Hej och välkommen till SWETA och vår underbara familj :) Häng around och du kommer gilla detta stället...

Själv e jag besatt av allt som har med trance, fester & sånt att göra...

// Stévé
Treo
Välkommen, tag en stol och sätt dig i soffan :) varning dock för att TA är kraftigt beroendeframkallande. Blir ju iaf. en 8 - 10 besök om dagen..
cviper
Hej & välkommen! :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by tuttu
Hej allt partyfolk.Är en nykommling på denna sajt som givetvis älskar fet trace.Kommer ursprungligen ifrån Malmö men bosatt i Örebro.:crazy:


Välkommen! :D

alltid trevligt med fler örebroare :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement