|
Nykommling
|
View this Thread in Original format
| tuttu |
| Hej allt partyfolk.Är en nykommling på denna sajt som givetvis älskar fet trace.Kommer ursprungligen ifrån Malmö men bosatt i Örebro.:crazy: |
|
|
| dbl |
| välkommen till SWETA :) |
|
|
| ScuL |
välkommen här!
gärna skriv nåt om dig i Svenska folket trådet :)
hoppas att du kommer att trivas |
|
|
| Kongo_kim |
| välkommen tutte skriv in dig i svenska folket tråden |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by tuttu
Hej allt partyfolk.Är en nykommling på denna sajt som givetvis älskar fet trace.Kommer ursprungligen ifrån Malmö men bosatt i Örebro.:crazy: |
Hej nykomling. Du är välkommen hit men jag måste varna dig, vi är mer inne på fet trance men du kan säkert trivas här trots det. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hej och välkommen till SWETA och vår underbara familj :) Häng around och du kommer gilla detta stället...
Själv e jag besatt av allt som har med trance, fester & sånt att göra...
// Stévé |
|
|
| Treo |
| Välkommen, tag en stol och sätt dig i soffan :) varning dock för att TA är kraftigt beroendeframkallande. Blir ju iaf. en 8 - 10 besök om dagen.. |
|
|
| cviper |
| Hej & välkommen! :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by tuttu
Hej allt partyfolk.Är en nykommling på denna sajt som givetvis älskar fet trace.Kommer ursprungligen ifrån Malmö men bosatt i Örebro.:crazy: |
Välkommen! :D
alltid trevligt med fler örebroare :) |
|
|
|
|