|
מישהו מכיר או שמע על Final Scratch
|
View this Thread in Original format
| Major_X |
היי חברים.
אשמח לדעת אם מישהו מכיר או שמע על ה Final Scratch.
אייל. |
|
|
| skelz |
במילה אחת..
זה לא זה
יש עבודה עם וינילים והכל
אבל זה לא בדיוק הויניל
זה לא אותו דבר..
חוצמזה.. לפי מה ששמעתי מחבר
זה לא בדיוק מציאה.. |
|
|
| Major_X |
אני שמעתי שיש את זה באומן ב- TLV ובדום
בכל מקום שמכבד את עצמו
למשל שאלון הלפרין מתקלט עם זה
שכל החומר שלו נמצא במחשב נייד.
מישהו יודע משהו על זה? |
|
|
| Hell_Copter |
לפי מה שאני הבנתי זה יענו באיכות של ויניל אבל זה יענו מתקלט אמ פי 3
משהו בסגנון |
|
|
| Flotser |
אני ואורן שיחקנו עם זה קצת
מצד אחד זה נראה פשוט הדבר הכי שווה בארץ,
ושחוץ מזה אתה לא צריך יותר כלום
.....
אבל גם משום מה נתקלתי באינטרנט באנשים שדי מקללים את זה ואומרים שזה חרתה וכנראה שהם מבינים יותר ממני
:crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני ואורן שיחקנו עם זה קצת
מצד אחד זה נראה פשוט הדבר הכי שווה בארץ,
ושחוץ מזה אתה לא צריך יותר כלום
.....
אבל גם משום מה נתקלתי באינטרנט באנשים שדי מקללים את זה ואומרים שזה חרתה וכנראה שהם מבינים יותר ממני
:crazy: |
חחחחחחח כן אני זוכר בביטמן....... איך התלהבתי מהדבר הזה!!!!
אבל בדוגרי זה לא כזה מציאה..... כי זה נתקע לי לפעמים וזה גם לא באיכות של תקליט בגלל שזה אמ פי 3.... וגם צריך מחשב חזק בשביל זה כי אחרת זה קופץ כל הזמן...... |
|
|
| Shahar |
| מאיפה אפשר להשיג אורן? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
מאיפה אפשר להשיג אורן? |
כמו שאורן אמר לך לביטמן...
זה חנות
למקרה שלא הבנת... הפיינל סקראץ' זה לא תוכנת מחשב
זה איזה מכשיר שאליו מתחבר המחשב או משהו כזה ויש לך מעין ויניל בפנים רק שהוא עם אמ פי 3... משהו כזה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כמו שאורן אמר לך לביטמן...
זה חנות
למקרה שלא הבנת... הפיינל סקראץ' זה לא תוכנת מחשב
זה איזה מכשיר שאליו מתחבר המחשב או משהו כזה ויש לך מעין ויניל בפנים רק שהוא עם אמ פי 3... משהו כזה |
אכן בביטמן :D
הם נמצאים בדיזינגוף סנטר, ממש מול כלי זמר....
אם אני זוכר נכון, הם מוכרים אותו ב-3400...... ואתה מקבל תוכנה, דרייברים, המכשיר שמחבר את הפטיפונים למחשב, 2 תקליטים,וכמובן כבלים והכל......
זה בעצם מכשיר שאתה מחבר דרכו את הפטיפונים למחשב, ומהמחשב אתה מעלה את השירים שאתה רוצה להשמיע..... ודרך התקליט המחשב קורא את מיקום המחט ודרך זה היא יודעת מה המיקום בשיר שאתה נמצא בו...... או משהו כזה.....
בקיצור, זו המצאה ללא ספק גאונית!!!! אבל היא עוד לא מושלמת..... כשאני שיחקתי עם זה, התוכנה נתקעה לי לא פעם ולא פעמיים... אבל מצד שני, אולי אני התעללתי בזה יותר מדי :D |
|
|
| Shahar |
כן אני יודע ראיתי מזמן תמונות שסיפרו לי על זה
רועי פלינר משתמש בזה אני יודע |
|
|
|
|