return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מישהו מכיר או שמע על Final Scratch
View this Thread in Original format
Major_X
היי חברים.
אשמח לדעת אם מישהו מכיר או שמע על ה Final Scratch.
אייל.
skelz
במילה אחת..
זה לא זה

יש עבודה עם וינילים והכל
אבל זה לא בדיוק הויניל
זה לא אותו דבר..

חוצמזה.. לפי מה ששמעתי מחבר
זה לא בדיוק מציאה..
Major_X
אני שמעתי שיש את זה באומן ב- TLV ובדום
בכל מקום שמכבד את עצמו
למשל שאלון הלפרין מתקלט עם זה
שכל החומר שלו נמצא במחשב נייד.
מישהו יודע משהו על זה?
Biondo
GOOGLE IT
Hell_Copter
לפי מה שאני הבנתי זה יענו באיכות של ויניל אבל זה יענו מתקלט אמ פי 3
משהו בסגנון
Flotser
אני ואורן שיחקנו עם זה קצת

מצד אחד זה נראה פשוט הדבר הכי שווה בארץ,
ושחוץ מזה אתה לא צריך יותר כלום
.....

אבל גם משום מה נתקלתי באינטרנט באנשים שדי מקללים את זה ואומרים שזה חרתה וכנראה שהם מבינים יותר ממני
:crazy:
Shahar
ישך אותה?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Flotser
אני ואורן שיחקנו עם זה קצת

מצד אחד זה נראה פשוט הדבר הכי שווה בארץ,
ושחוץ מזה אתה לא צריך יותר כלום
.....

אבל גם משום מה נתקלתי באינטרנט באנשים שדי מקללים את זה ואומרים שזה חרתה וכנראה שהם מבינים יותר ממני
:crazy:


חחחחחחח כן אני זוכר בביטמן....... איך התלהבתי מהדבר הזה!!!!

אבל בדוגרי זה לא כזה מציאה..... כי זה נתקע לי לפעמים וזה גם לא באיכות של תקליט בגלל שזה אמ פי 3.... וגם צריך מחשב חזק בשביל זה כי אחרת זה קופץ כל הזמן......
Shahar
מאיפה אפשר להשיג אורן?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
מאיפה אפשר להשיג אורן?


כמו שאורן אמר לך לביטמן...
זה חנות

למקרה שלא הבנת... הפיינל סקראץ' זה לא תוכנת מחשב
זה איזה מכשיר שאליו מתחבר המחשב או משהו כזה ויש לך מעין ויניל בפנים רק שהוא עם אמ פי 3... משהו כזה

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמו שאורן אמר לך לביטמן...
זה חנות

למקרה שלא הבנת... הפיינל סקראץ' זה לא תוכנת מחשב
זה איזה מכשיר שאליו מתחבר המחשב או משהו כזה ויש לך מעין ויניל בפנים רק שהוא עם אמ פי 3... משהו כזה


אכן בביטמן :D
הם נמצאים בדיזינגוף סנטר, ממש מול כלי זמר....
אם אני זוכר נכון, הם מוכרים אותו ב-3400...... ואתה מקבל תוכנה, דרייברים, המכשיר שמחבר את הפטיפונים למחשב, 2 תקליטים,וכמובן כבלים והכל......

זה בעצם מכשיר שאתה מחבר דרכו את הפטיפונים למחשב, ומהמחשב אתה מעלה את השירים שאתה רוצה להשמיע..... ודרך התקליט המחשב קורא את מיקום המחט ודרך זה היא יודעת מה המיקום בשיר שאתה נמצא בו...... או משהו כזה.....

בקיצור, זו המצאה ללא ספק גאונית!!!! אבל היא עוד לא מושלמת..... כשאני שיחקתי עם זה, התוכנה נתקעה לי לא פעם ולא פעמיים... אבל מצד שני, אולי אני התעללתי בזה יותר מדי :D
Shahar
כן אני יודע ראיתי מזמן תמונות שסיפרו לי על זה
רועי פלינר משתמש בזה אני יודע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement