return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מילא לגנוב, אבל לתת קרדיט לפחות
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
הביאו לצומת ליבי שרדיו
BU99FM
משמיע רמיקס של
Roni - Superstar
שהוא שילוב של שני השירים, העברי והאנגלי ביחד...מסתבר שזה הרמיקס שאני וחברשלי עשינו, לא רמיקס יותר כמו בוטלג

לטראק קוראים
Roni vs. Jamelia - Superstar (Tomer Maizner Bootleg Mix - Barak Edit)
ועשינו אותו אצלי בדירה...חבל שלא נותנים קרדיט

טוב זה מה שרציתי להגיד, לילה טוב
NyKoN
מזתומרת?
איך הוא הגיע לבי יו?
שלחת למישהו?

תתחיל לעקוב אחרי זה.. יש מצב שאתה יכול להוציא מהם כסף על זה
:D
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by NyKoN
מזתומרת?
איך הוא הגיע לבי יו?
שלחת למישהו?

תתחיל לעקוב אחרי זה.. יש מצב שאתה יכול להוציא מהם כסף על זה
:D

סתם שלחתי לחברים שיביעו דעה...וגם הבאתי לאיזה קבוצה רמיקס אחר של זה
אבל זה לא מה שהם מנגנים, הם מנגנים את היותר מוצלחת
Shahar
quote:
Originally posted by NyKoN
תתחיל לעקוב אחרי זה.. יש מצב שאתה יכול להוציא מהם כסף על זה
:D


הוא לא
אסור לו לעשות את זה
יותר נכון עדיף שלא יגיד שהוא קשור חחח
skelz
שחר ביו יכולים למצוץ לי.. :)
מי הם בכלל שיגנבו וינגנו מוזיקה של אמנים ללא רשותם?
תחנת רדיו של אבאשלהם?

חומר למחשבה..
חוצמזה
מותר להם לעשות מה שהם רוצים
והם לא צריכים להסתתר שהם עשו את הרימיקס או משהו
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by skelz
שחר ביו יכולים למצוץ לי.. :)
מי הם בכלל שיגנבו וינגנו מוזיקה של אמנים ללא רשותם?
תחנת רדיו של אבאשלהם?

חומר למחשבה..
חוצמזה
מותר להם לעשות מה שהם רוצים
והם לא צריכים להסתתר שהם עשו את הרימיקס או משהו

דודו בי יו כבר לא יכולים למצוץ לך נראה לי...
מעכשיו אסקייפ ימצצו לך :crazy: :crazy: :crazy:
Gil Shwarts
בוטלג חזק
שמעתי אותו היום באחד המועדונים בב"ש
אהבתי
ובקשר לקרדיט
קח את זה באיזי אחי כי ת'כלס זה לא משהו מקורי שלך ככה שאין לך ממש מה לעשות חוץ מלשמוח שהקטע יצא כל כך טוב שמשמיעים אותו ברדיו..

קבל ח"ח על הקטע הזה
אהבתי


(מצד שני, הייתי מסטול טילים כששמעתי אותו חחח)
Hell_Copter
וואלה לא ידעתי שאתה ותומר יוצרים ביחד
יפה לכם...

וואלה מבואס בשבילך שזה ככה יצא כגניבה אבל ראסמי טוב שלפחות משמיעים את זה... :)
GLoBaL-MUZiK
תודה על העידוד חבר'ה:)
KrazyDJs
זה גם הגיע לגלגל"צ...כי הבנתי שחבר שלי מחפש את הבוטלג הזה..
או בוטלג דומה..

יש למישהו במקרה גם לשלוח לי בוטלג של שני השירים ?

תודה :wtf:

warpedd_
ממה שהבנתי היתה תחרות לרמיקס לשיר של רוני
עכשיו אני לא יודע מה היה התקנון
אבל יכול להיות שהיתה להם רשות להשתמש ברמיקסים ששלחו להם בצורה חופשית
צריך לבדוק את זה
Shahar
quote:
Originally posted by skelz
שחר ביו יכולים למצוץ לי.. :)
מי הם בכלל שיגנבו וינגנו מוזיקה של אמנים ללא רשותם?
תחנת רדיו של אבאשלהם?

חומר למחשבה..
חוצמזה
מותר להם לעשות מה שהם רוצים
והם לא צריכים להסתתר שהם עשו את הרימיקס או משהו


ימטומטם אסור לו לעשות לזה רמיקס בכלל בלי אישור מרוני מהזמרת האנגלית ההיא...
וביו משמיעיםפ באמת דברים שאסור... אני יודע שעידן גוטמן וארתור גורדון מקבלים קטעים שלא שוחררו על אמפי3 והם משמיעים
לא יודע למה
אסור להם לדעתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement