|
מילא לגנוב, אבל לתת קרדיט לפחות
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
הביאו לצומת ליבי שרדיו
BU99FM
משמיע רמיקס של
Roni - Superstar
שהוא שילוב של שני השירים, העברי והאנגלי ביחד...מסתבר שזה הרמיקס שאני וחברשלי עשינו, לא רמיקס יותר כמו בוטלג
לטראק קוראים
Roni vs. Jamelia - Superstar (Tomer Maizner Bootleg Mix - Barak Edit)
ועשינו אותו אצלי בדירה...חבל שלא נותנים קרדיט
טוב זה מה שרציתי להגיד, לילה טוב |
|
|
| NyKoN |
מזתומרת?
איך הוא הגיע לבי יו?
שלחת למישהו?
תתחיל לעקוב אחרי זה.. יש מצב שאתה יכול להוציא מהם כסף על זה
:D |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מזתומרת?
איך הוא הגיע לבי יו?
שלחת למישהו?
תתחיל לעקוב אחרי זה.. יש מצב שאתה יכול להוציא מהם כסף על זה
:D |
סתם שלחתי לחברים שיביעו דעה...וגם הבאתי לאיזה קבוצה רמיקס אחר של זה
אבל זה לא מה שהם מנגנים, הם מנגנים את היותר מוצלחת |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תתחיל לעקוב אחרי זה.. יש מצב שאתה יכול להוציא מהם כסף על זה
:D |
הוא לא
אסור לו לעשות את זה
יותר נכון עדיף שלא יגיד שהוא קשור חחח |
|
|
| skelz |
שחר ביו יכולים למצוץ לי.. :)
מי הם בכלל שיגנבו וינגנו מוזיקה של אמנים ללא רשותם?
תחנת רדיו של אבאשלהם?
חומר למחשבה..
חוצמזה
מותר להם לעשות מה שהם רוצים
והם לא צריכים להסתתר שהם עשו את הרימיקס או משהו |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by skelz
שחר ביו יכולים למצוץ לי.. :)
מי הם בכלל שיגנבו וינגנו מוזיקה של אמנים ללא רשותם?
תחנת רדיו של אבאשלהם?
חומר למחשבה..
חוצמזה
מותר להם לעשות מה שהם רוצים
והם לא צריכים להסתתר שהם עשו את הרימיקס או משהו |
דודו בי יו כבר לא יכולים למצוץ לך נראה לי...
מעכשיו אסקייפ ימצצו לך :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Gil Shwarts |
בוטלג חזק
שמעתי אותו היום באחד המועדונים בב"ש
אהבתי
ובקשר לקרדיט
קח את זה באיזי אחי כי ת'כלס זה לא משהו מקורי שלך ככה שאין לך ממש מה לעשות חוץ מלשמוח שהקטע יצא כל כך טוב שמשמיעים אותו ברדיו..
קבל ח"ח על הקטע הזה
אהבתי
(מצד שני, הייתי מסטול טילים כששמעתי אותו חחח) |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה לא ידעתי שאתה ותומר יוצרים ביחד
יפה לכם...
וואלה מבואס בשבילך שזה ככה יצא כגניבה אבל ראסמי טוב שלפחות משמיעים את זה... :) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| תודה על העידוד חבר'ה:) |
|
|
| KrazyDJs |
זה גם הגיע לגלגל"צ...כי הבנתי שחבר שלי מחפש את הבוטלג הזה..
או בוטלג דומה..
יש למישהו במקרה גם לשלוח לי בוטלג של שני השירים ?
תודה :wtf: |
|
|
| warpedd_ |
ממה שהבנתי היתה תחרות לרמיקס לשיר של רוני
עכשיו אני לא יודע מה היה התקנון
אבל יכול להיות שהיתה להם רשות להשתמש ברמיקסים ששלחו להם בצורה חופשית
צריך לבדוק את זה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by skelz
שחר ביו יכולים למצוץ לי.. :)
מי הם בכלל שיגנבו וינגנו מוזיקה של אמנים ללא רשותם?
תחנת רדיו של אבאשלהם?
חומר למחשבה..
חוצמזה
מותר להם לעשות מה שהם רוצים
והם לא צריכים להסתתר שהם עשו את הרימיקס או משהו |
ימטומטם אסור לו לעשות לזה רמיקס בכלל בלי אישור מרוני מהזמרת האנגלית ההיא...
וביו משמיעיםפ באמת דברים שאסור... אני יודע שעידן גוטמן וארתור גורדון מקבלים קטעים שלא שוחררו על אמפי3 והם משמיעים
לא יודע למה
אסור להם לדעתי |
|
|
|
|