|
Bästa live-minne? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Dagens i-landsproblem :stongue:
Iaf, måste säga att det var ungefär en miljard gånger fetare när Skorsten spelade Carte Blanche på kryssningen än det var när han spelade den på Gorgeous ;) Fast den var fet då också :p |
Får ta tummen ur röven nån dag å skicka upp det... stog ju faktiskt bredvid Skorsten på scen med kameran när han körde den :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Får ta tummen ur röven nån dag å skicka upp det... stog ju faktiskt bredvid Skorsten på scen med kameran när han körde den :) |
Vad menar du? Skicka upp vad? Fattar inte :p Kan dock garantera att tummen är ute i fria luften :stongue: |
|
|
| WhiteRussian |
Godskitchen Global Gathering '02 och '03
Gotta see it to believe it... :eyes: |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by Treo
Inte trance men ändå.. Chemical Brothers @ Hultsfred 2002, maken till tryck har jag aldrig upplevt! helt sanslöst! med lite tur fick man ner fötterna i marken ibland ungefär :D |
jag kan tänka mig att dom rockar:) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag har upplevt för mycket att välja något :p |
kanske ett försök
* Mysteryland 2002 - Dana
* Sensation Black 2002 - Megamix
* Thunderdome a Decade (2002) - Stunned Guys & Leviathan live
* Trance Energy 2002+2003 - Cosmic Gate
* DefQon 1 (2003) - Mainstage hela dagen
* Mysteryland 2003 - Q-dance stage hela dagen
(att festa ute i solen är grymmt)
* Qlimax 2003 & Qlubtempo #25 NYE - Deepack |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
* Qlimax 2003 & Qlubtempo #25 NYE - Deepack |
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;)
sjukt svår fråga :) hmmmmmz....
får väl säga... hmmmmmz.... när Gielen spela...Lexikon - Reach me på Trance Energy feb 02...(då fick jag en tår i ögonvrån!!!! såååå fin stämning bland alla där) eller Dumonde på TE samma år.. eller Armin på Club Eau 28/12 -02 :D Ev. Armin & Dumonde på Mysteryland 02 också :) :) eller Cosmic Gate på TE -03 (utvalda ställen) eller Kai Tracid på samma fest
Eller vänta...- Yves De Ruyter, hehehehhe.. på Mysteryland oxå.. fan va svårt ;) |
|
|
| Versace |
Steve Lawler på Creamfields 2003
Armin van Buuren på Creamfields 2003 på BBC Radio1-scenen
och självklart...
John 00 Fleming på Valborg Cream Cruise dag 2...Helt klart den vildaste kvällen nånsin i Sverige... |
|
|
| DJ Ezzian |
Hyperstate 2000 Ferry Corsten Cass & Slide - Perception :eyespop:
Love From above 2003 Tiesto Matti Laamenen - Flakes & Tears From The Moon
Metropolis 2002 Ferige CJ Bollan - Prophet :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DJ Ezzian
Hyperstate 2000 Ferry Corsten Cass & Slide - Perception :eyespop: : |
"Fan de va tider de..." höll jag på säga... jag ville så gärna dra på Hyperstate men hade ingen att dra med då... har sett trailern hur många gånger som helst och älskar den än... Synd att de dog ut... |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
"Fan de va tider de..." höll jag på säga... jag ville så gärna dra på Hyperstate men hade ingen att dra med då... har sett trailern hur många gånger som helst och älskar den än... Synd att de dog ut... |
Japp, samma här...vad var det som hände med Hyperstate egentligen? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Japp, samma här...vad var det som hände med Hyperstate egentligen? | Snackade men en kille på Weekender förra året som var Norges motsvarighet till Fokused och han sa att det blev för mycket av det goda och dog ut... vet inte hur mycket det stämmer men påståendet måste ju byggas av nån sorts sanning... |
|
|
| sipowitz |
FÖrra årets utan tvekan bästa minne var...
När vår vagn rullade in på Tiergarten (LoveParade Berlin) och jag o mjz stod högst upp med en 100000 pers runt omkring så långt man bara kunde se... I will never forget that moment... |
|
|
|
|