|
Cor Fijneman till Stockholm i Mars!
|
View this Thread in Original format
| ColinZeal |
Hittade ingen tråd om det här så here goes:
Cor Fijneman 27.03.04 "The Northern Journey" Sweden/Stockholm
Vart får man tag på biljetter? |
|
|
| Zliten |
Detta låter mycket intressant :D
Hoppas det är fokused som har det... eller är det monday bar?
:disbelief |
|
|
| DJ_Laszlo |
Men FAN, hur ska man ha råd till att gå på allt? Lätt för er stockholmare, men för oss nissar här ute i skogen kostar bara resan tusenlappen. Sen ska man helst fixa sovplats också för vem fasen orkar sätta sig i bilen och köra 50 mil klockan fem på morgonen efter 7 timmars festande?
Nåja...prioritering. ;) |
|
|
| Zliten |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Men FAN, hur ska man ha råd till att gå på allt? Lätt för er stockholmare, men för oss nissar här ute i skogen kostar bara resan tusenlappen. Sen ska man helst fixa sovplats också för vem fasen orkar sätta sig i bilen och köra 50 mil klockan fem på morgonen efter 7 timmars festande?
Nåja...prioritering. ;) |
hahah det ligger ju något i det du säger...
Men missa förfasiken inte finjemanen :tongue3 |
|
|
| WoberT |
| det låter kanonbra.. cor är riktigt duktig.. kommer speciellt ihåg han set från förra TE .. det va GRYMT minst sagt =) .. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Är säker på att arrangören meddelar i tid så alla kan få varsin biljett... No worries...
Mer info. wanted dessutom ;)
Jag e där såklart när det är dags :) |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Är säker på att arrangören meddelar i tid så alla kan få varsin biljett... No worries...
Mer info. wanted dessutom ;)
Jag e där såklart när det är dags :) |
ja dig kan man alltid räkna med steve.. du är ju överallt.. =D på ett positivt sätt menar jag det såklart :D |
|
|
| toka |
| Låter underbart det här!:) |
|
|
| mindshooter |
| Tyvärr boys, jag kan 99% lova att det här inte e sant. Jag råkar veta vilken fest det handlar om o så vitt jag vet är den inställd, men jag ska kolla upp det igen innan jag lovar något. |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Tyvärr boys, jag kan 99% lova att det här inte e sant. Jag råkar veta vilken fest det handlar om o så vitt jag vet är den inställd, men jag ska kolla upp det igen innan jag lovar något. |
nää va tråkigt.. blä hatar rykten.. |
|
|
| Vizay |
när jag ser namnet på festen så känns de som att de skulle va de där tåget som the lab folket tänkte fixa men de e nog bara jag som e så långsökt :p
vore fett soft om det verkligen blev av fast de blire väl inte om de som kenny säger stämmer :/ |
|
|
| MojjMojj |
| quote: | Originally posted by Vizay
när jag ser namnet på festen så känns de som att de skulle va de där tåget som the lab folket tänkte fixa men de e nog bara jag som e så långsökt :p
vore fett soft om det verkligen blev av fast de blire väl inte om de som kenny säger stämmer :/ |
Jo vi skyller det på Mindshooter :P Själv tror jag inte att det där trance-tåget blir av. Fattar inte hur de skulle kuna lyckas med det egentligen.. åka med tåg och ha olika vagnar som "stages" :D skulle vara assoft, men jag förstår inte riktigt ideen med det :) |
|
|
|
|