|
Tapes te koop
|
View this Thread in Original format
| kirstolas |
Heb hier nog een doos liggen met een 50-tal originele tapes van Illusion, Cherry Moon, Carat, Outline, Fuse, ...
Soms iemand interesse om ze over te nemen?
Laat maar iets weten hoeveel ge er voor over hebt, bieden begint op 125 euro, hoogste bieder krijgt ze.
Peace |
|
|
| Scorpio Rising |
| +/- welke jaartallen? |
|
|
| pooley |
damn direct allemaal kopen ofwa?
Kweet dat men broer en zijn vriendin nogal geinteresseerd zouden zijn in die van Carat / Outline :)
tapen => mp3 => online zwieren ja :) |
|
|
| lievez |
| smijt die online in mp3 formaat ofzo :p |
|
|
| THC§brain§THC |
| Ik wil me wel bezighouden met die tapes naar mp3 te rippen als iemand dat wil. |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by Scorpio Rising
+/- welke jaartallen? |
De meeste zijn van 1998 tot 2000, misschien 1 oudere van montini.
Ze rippen naar mp3 formaat zou heel leuk zijn maar ik wil mij daar niet mee bezig houden, dat zou dagen duren!! |
|
|
| Eagle` |
| nou no offence maar legt er nu effe 125 pleuros neer om ze dan derna op het net te gooien zodat iedereen ze gratis kan downloaden, goed gek man :toothless |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by Eagle`
nou no offence maar legt er nu effe 125 pleuros neer om ze dan derna op het net te gooien zodat iedereen ze gratis kan downloaden, goed gek man :toothless |
Heb nooit gezegd dat iemand ze op het net moet zetten hé, voor mijn part eet ge ze op nadat ge ze koopt :) |
|
|
| kirstolas |
| Ok, wil er iemand er iets voor geven? |
|
|
|
|