|
Je eerste staptent ??
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Door een paar replies uit de draad "OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien!" kwam ik op deze vraag.
Toen jullie een jaartje of 15 a 16 waren, zijn de meeste van jullie waarschijnlijk voor het eerst gaan stappen. Naar welke (fouten) tent gingen jullie toen. Mijn eerste discotheek was het Teejater (www.teejater.nl) in Naaldwijk. De gemiddelde leeftijd lag daar denk op 15, de muziek was dramatisch, maar het was zeer stoer om daar naar toe te gaan (vond je) en om zo snel mogelijk dronken te worden. Als ik aan die tijd terug denk, dan denk ik wat een foute tent en wat een foute dingen heb ik toen gedaan, maar het was daarentegen nog wel een helemaal mooie tijd.
In welke tent is jullie stapcarriere begonnen ? |
|
|
| Apoptosis |
Een tentje in Zandvoort genaamd de Yanks... ik vond het wel een grappig plekkie. Dr werd club gedraaid door één of ander bagger dj, maar af en toe kwamen dr wat leuke nummers uit, zoals Saltwater, Luvstruck etc.
Later werd deze tent overgenomen door die ene gast van Explosief op SBS6, Jeroen Nog-Wat, en toen heette het Club Chateau. En weer later hadden ze het veranderd in een apres ski hut genaamd Seasons. :mad: :mad:
Ik ging trouwens pas regelmatig uit rond mn 18e. Best vreemd als je bedenkt dat ik wel al sinds mn 17e naar grote partys ga :thepirate |
|
|
| basvh |
vanaf me 13-14 naar de voetisch in den bosch. was trouwens een stijldans tent. maar voor ons was het een zuiptent.
vanaf 15 zo veel mogelijk naar de ster in nieuwkuijk. waarschijnlijk 1 van de foutste tenten van nederland met hells angels aan de deur. maar wel een super avonden daar gehad met heeeeel veeeeeeeeel super herrineringen! |
|
|
| moogwai |
Mijn eerste staptent bestaat niet eens meer en die kent hier toch niemand. Time Out Gemert noem ik dan maar, daar ging ik heen toen ik 15-16 was (ik ben er toevallig zaterdag nog geweest, voor het eerst sinds lange tijd kun je nagaan!) Het was toen echt supervet daar, nu valt het tegen (muziek en publiek). Echt jammer van zo'n toplocatie :(
Maar het Teejater MaGIK54, je zult het niet geloven maar ik ben daar vorig jaar nog geweest! Toen we met ons voetbalteam een weekendje weg zijn geweest (pff.. wij zijn toen zelfs helemaal vanuit Heenweg naar de kuip gefietst :D). Echt een balletent is dat ja, we hebben het einde van de avond niet eens gehaald, want een vriend van ons werd er uitgezet omdat hij met z'n bierglas op de dansvloer stond :rolleyes: |
|
|
| Phortje |
| Toen ik een jaartje of 15 (eigenlijk pas 3 jaar geleden :o) was, ging ik naar Lucky in Rijssen (foute boerendisco) en Bays in Reutum (gehucht, nog veeeeel fouter), waar de gemiddelde leeftijd zo rond de 15 lag. Natuurlijk moet je wel een paar glazen sterk achterover geslagen hebben om de muziek die hier gedraaid wordt uberhaupt om aan te horen te vinden, maar daar was ik me toen nog niet zo van bewust, ik vond het zelfs leuk :p |
|
|
| ambs |
toen ik 13 was, naar mambo beach op curacao... ik was echt een jaar de jongste daar want de gemiddelde leeftijd was tussen de 15 en 30 (nog steeds wel) en 13 jarige mensen mochten niet uit van hun ouders haha!
Is nog steeds het populairste uitgaansplekje op Curacao... |
|
|
| Fkwebeman |
Barcarolle te Wildervank (nu Danceworld)
Breezah!!
en van dezelfde eigenaars..
2 Brothers te Harkstede
Hier voor nog meer BREEZAH!
zoals anderen zeggen, typische breezah/boerendiscotheken.. Bij trance kijkt iedereen verbaast en ging ik met een aantal anderen samen met de dj uit ons dak.. Veel RnB, sluts en de 'deze komen mij allang de strot uit nummers, zoniet de eerste keer al' als 643, paradise by the dashboardlight' en diverse Skihut nummers.. |
|
|
| Flippe |
| Vroeger ( 2-3 jaar geleden ) ging ik altijd naar de Key West, altijd wel leuke avonden daar gehad, afgelopen carnaval is het afgebrand.! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Maar het Teejater MaGIK54, je zult het niet geloven maar ik ben daar vorig jaar nog geweest! Toen we met ons voetbalteam een weekendje weg zijn geweest (pff.. wij zijn toen zelfs helemaal vanuit Heenweg naar de kuip gefietst :D). Echt een balletent is dat ja, we hebben het einde van de avond niet eens gehaald, want een vriend van ons werd er uitgezet omdat hij met z'n bierglas op de dansvloer stond :rolleyes: |
Haaaaa, geniaal :toothless Ons werd altijd vriendelijk verzocht om van de dansvloer af te gaan als je een glas in je handen had. Tis één grote Westlandse zuiptent. Toen ik 16 was het allemaal fantastisch en aangezien ik toen ook een hoop Westlanders kon, was het altijd gezellig. |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by basvh
vanaf 15 zo veel mogelijk naar de ster in nieuwkuijk. waarschijnlijk 1 van de foutste tenten van nederland met hells angels aan de deur. maar wel een super avonden daar gehad met heeeeel veeeeeeeeel super herrineringen! |
Ja daar ben ik ook nog wel 's geweest. Ik weet nog dat ik het publiek daar erg saai vond en af en toe agressief, maar misschien was het een slechte avond.
My early days bracht ik vaak door in Alcazar in Puttershoek. Dat was 10 minuten fietsen (met de flessen malibu en safari erin echter 2x zo lang). En dan aldaar (o.a heel vaak samen met Tijs08) een beetje het wandelende vraagteken uithangen.
Het publiek was/is een mengeling van lokale boerenhelden (zoals ik dus toen :p) en schorriemorrie uit Dordt en Rotterdam die daar overal geweigerd werden. Muziek was over het algemeen kut, maar het laatste uurtje wilden ze nog wel 's lekker oldschool draaien. :p
In Alcazar mocht je ook geen glazen op de dansvloer. Af en toe wens je wel weer voor zo'n regel als je na een avondje stappen het glas uit je zolen kan trekken. |
|
|
| Chicane |
| Alcazar kwamen al die mongolen uit s'Gravendeel naar toe, das pas schorriemorrie :D |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Chicane
Alcazar kwamen al die mongolen uit s'Gravendeel naar toe, das pas schorriemorrie :D |
Nou en offie! :o Ken je nog mensen uit 's Gravendeel? |
|
|
|
|