|
De Trein Is Eindelijk Gearriveerd!!!!!!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jesse |
SWEET!!!!!!!
:D:DWAY TO GO GLANIS!!:D:D |
|
|
| Optimus Trance |
glaantje, bedankt!!!!!!!!
:D:D:D:D |
|
|
| moogwai |
Poeh 15 MB... maar Urban Train is het zeker waard....
En ik ben hier zeker de enigste die 'm niet van Glanis heeft :D
Joel was iets eerder ;) |
|
|
| Gloomy |
| Aaaaaah, voor wie Live at Club Eau al heeft grijs gedraaid op zijn PC is Urbain Train al redelijk vertrouwd :)....komt namelijk voor rond de 70e minuut. Maar het blijft een schitterende plaat. Trouwens iedere keer als ik een track van Tiesto hoor, heb ik zo het gevoel van...damned die kerel krijgt het toch steeds weer voor mekaar om bangelijke tracks te releasen. Zoals Flight 643...elke keer als ik die schijf hoor, of het nu thuis is of tijdens het uitgaan, vind ik ze megaaaaa zaaaaaaaaalig! Tiesto rulezzzz !!!!!!!!! |
|
|
| raoel |
:eyes:Meesterlijke plaat:eyes:
Meer is niet nodig |
|
|
| AFTERNATIVE |
khoop dat iedereen hem ondertussen al heb gedownt ,want black hole heeft net naar siesta gemaild dattie em eraf moet halen.
wat zullen ze daar gevloekt hebben ,toen ze zagen dattie online stond :eek: |
|
|
| Glaniskanis |
UUUUH
Siesta
je weet toch dat Vimana, DJ Tiesto & Ferry Corsten is
duss.........
waarom staat ie er dan nog tussen :D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Blik |
dit is waarschijnlijk het mailtje dat dj siesta heeft gehad
Hi,
I'm Rob Naastepad (webmaster Black Hole Recordings). On your site
you offer music to be downloaded which copyrights are owned by our company. This is strictly
forbidden by dutch and international law. Even if the music is not on one of your servers, just
for providing a link to our music to be downloaded you can be proscecuted. If you don't take our
music off-line (or the links to our music) within the next 48 hours, we'll be forced to take the
neccessary legal action against you. In the netherlands we have a company called BUMA/STEMRA
which has a special department for tracking internet sites with illegal MP3. We will provide them
with all the information we have on you. All the music made by DJ Tiësto, DJ Armin van Buuren, DJ
Ferry Corsten, DJ Montana, DJ Dazzle, DJ Lars Holte, DJ Stigma, DJ Misja Helsloot, DJ Rene, DJ
Hardy Heller (HH), DJ Brian Transeau (BT) and DJ Cor Fijneman is copyrighted and we own those
rights.
I hope you will comply to our demands.
Rob Naastepad
Webmaster Black Hole Recordings
dus bijvoorbeeld dance nation mag er ook niet meer opstaan, want dat is volgens mij van Cor Fijneman:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Blik
dit is waarschijnlijk het mailtje dat dj siesta heeft gehad
Hi,
I'm Rob Naastepad (webmaster Black Hole Recordings). On your site
you offer music to be downloaded which copyrights are owned by our company. This is strictly
forbidden by dutch and international law. Even if the music is not on one of your servers, just
for providing a link to our music to be downloaded you can be proscecuted. If you don't take our
music off-line (or the links to our music) within the next 48 hours, we'll be forced to take the
neccessary legal action against you. In the netherlands we have a company called BUMA/STEMRA
which has a special department for tracking internet sites with illegal MP3. We will provide them
with all the information we have on you. All the music made by DJ Tiësto, DJ Armin van Buuren, DJ
Ferry Corsten, DJ Montana, DJ Dazzle, DJ Lars Holte, DJ Stigma, DJ Misja Helsloot, DJ Rene, DJ
Hardy Heller (HH), DJ Brian Transeau (BT) and DJ Cor Fijneman is copyrighted and we own those
rights.
I hope you will comply to our demands.
Rob Naastepad
Webmaster Black Hole Recordings
dus bijvoorbeeld dance nation mag er ook niet meer opstaan, want dat is volgens mij van Cor Fijneman:D |
die link werkt niet meer en vimana was ik vergetenm ga ik nu ff doen |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik bedoel die mix is eraf van dance nation en vimana ook |
|
|
| TranceFool |
| Zo, volgens mij hebbie nu aardig de bibbers gekregen he Gerrit :p :p . Ik zou iig aardig in mn broek schijten als ik zo'n mail krijg. Maar het zijn volgens mij meer woorden dan daden :) |
|
|
| New Wave |
| achja, strakke actie gheghe...... happens :D |
|
|
|
|