return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

slusnik luna spesiaali 2h @ ylex, tänään eli 13.01.04 klo 21
View this Thread in Original format
skip
eli siis! tollanen tulossa tänään ylexiltä! kuinka moni aikoo virittäytyä taajuudelle? itse taidan missata ton ainakin osittain, mikä on kovin ikävää! toivottavasti joku nauhoittaa tämän ja pistää jonnekin jakoon tms.
GrimReaper
Mä ainakin aion kuunnella sen parisen tuntia mitä biisei pojat valitsee... lopusta ehkä jää vähän pois kun telkusta tulee John Doe jota on tullut seurattua. Katotaan nyt muistanko kuunnella koska unohdan tanssi-illan joka toinen viikko keskimäärin.
Epic Star
Pakkohan tuo on kuunnella.
MekkaFIN
Taajuudella ollaan. :)
Mr.Mystery
Jaa, voi olla jos löydän radion jostain.

Menivät prkl sen nettistreaminkin poistamaan...
skip
hah! pääsinpäs kuuntelemaan sittenkin! onneksi kännykässä on radio niin en missannut hetkeäkään!:D
Airvision
Tulihan toi kuunneltua...ihan kivaa settiä!
Banjo oli aika veikee veisu :haha: :haha: :haha:
GrimReaper
Joo, olihan siellä mun mielestä ainakin hyvää matskua suurimmaks osaks. Banjo oli kyllä varsin huvittava biisi, mutta varmaan toisi hyvän fiiliksen jos soittais jossain setissä... Ne vanhat biisit oli pääasiassa aika hyviä, kuten myös muut heihin vaikuttaneet biisit olivat aika jees. Cygnus X - Superstring originaali!!

Ehkä huonoin biisi mun mielestä oli Nicken Error (sori Skip! :crazy: ) joka oli niin tusinatavaraa että meinas uni tulla. Vastaavaa on niin paljon niin paljon että tulee ulos korvistakin jo. Onneks muut biisivalinnat korvas sen keskivertoisuuden monin kerroin.
MekkaFIN
quote:
Originally posted by skip
hah! pääsinpäs kuuntelemaan sittenkin! onneksi kännykässä on radio niin en missannut hetkeäkään!:D

Hehehe... =)
sick_boy_tommy
Alhaalta ne on nämäkin kaverukset ponnistanu. Välistä kuulu niin karseen kuulosia joikuja että meinas radio saada kirveenperää...

thomas
hyväähän settiä tuo kokonaisuudessaan oli
eipä valittamista.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement