|
no niin täällä sitä taas ollaan...
|
View this Thread in Original format
| digitalbeat666 |
| eipä oo tullu käytyä vähään aikaan kun on ollu niin paljon kinkunsyöntiä ja vuos vaihtu. Mutta kiva ku täällä on ny suomenkielinenki osio. :) |
|
|
| GrimReaper |
Joo, tervetuloa takas vaan!
Kyllähän tätä osioo pyydeltiinkin vissiin pari vuotta ennenkuin se lopulta saatiin tänne. Alussa oli vähän hiljasta ku monikaan ei tainnu tietää/löytää vielä mutta nyt se on pikkuhiljaa alkanu virkistymään, toivottavasti vielä enemmän tulevaisuudessa jotta ei turhaa kinuttu tätä. :rolleyes: |
|
|
| digitalbeat666 |
| kiitos vaan, hyvä jakaa ajatuksia suomeks ;) Mitäs musaa teet muuten? |
|
|
|
|