return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
no niin täällä sitä taas ollaan...
View this Thread in Original format
digitalbeat666
eipä oo tullu käytyä vähään aikaan kun on ollu niin paljon kinkunsyöntiä ja vuos vaihtu. Mutta kiva ku täällä on ny suomenkielinenki osio. :)
GrimReaper
Joo, tervetuloa takas vaan!

Kyllähän tätä osioo pyydeltiinkin vissiin pari vuotta ennenkuin se lopulta saatiin tänne. Alussa oli vähän hiljasta ku monikaan ei tainnu tietää/löytää vielä mutta nyt se on pikkuhiljaa alkanu virkistymään, toivottavasti vielä enemmän tulevaisuudessa jotta ei turhaa kinuttu tätä. :rolleyes:
digitalbeat666
kiitos vaan, hyvä jakaa ajatuksia suomeks ;) Mitäs musaa teet muuten?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement