|
נדודי שינה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
אני שוכב במיטה איזה כמה דקות עם אוזניות כשברקע מתנגן סט צ'יל אווט
ואני אוטומתי נרדם עם הסט הזה ברקע...
תמיד עובד אצלי |
|
|
| YYoraYY |
טוב לדעת שאני לא לבד...
בכל אופן מה שאני עושה במקרים כאלה זה שם שיר-2 שאני אוהב שיתנגן מה שלפחות מנתק אותי ממחשבות לדקות הראשונות שנכנסים למיטה
אההה אחר כך זה שלב יותר פסיכולוגי עם עצמך תצריך לתת למחשבות בסיסיות וחשובות את הזמן שלהן אבל אחריהן אתה צריך לנסות לרוקן את הראש ממחשבות ואשכרה להתנגד להן עד שהן פשוט לא באות(עניין של תרגול) - וכאן הבעיה נפתרה ואתה נרדם...
(כן אני יודע שזה נשמע זיון שכל אבל עד שאתה לא בזה אתה לא בזה...חוץ מזה זו הדרך שלי לטפל בעניין הלוואי ועזרתי)ג... |
|
|
| warpedd_ |
חן תפסיק לראות גיי פורנו לפני השינה
בגלל זה אתה לא נרדם
:D :D :D |
|
|
| Shahar |
| בלי לראות מי פתח תטרד ידעתי שזה טרד-חן |
|
|
| DjChook |
חחחח שחר סתום
תומר בוא תמצוץ
ויוראי אני מנסה לעשות את זה ... אבל זה כמו המשפט
I SAID NO TO DRUGS.. BUT THEY DIDN'T LISTEN |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by DjChook
I SAID NO TO DRUGS.. BUT THEY DIDN'T LISTEN |
זה מזכיר לי את הימים השמחים עם מורן
חחחחחחח |
|
|
| KosmiK-G8 |
מורן.?
מוכר לי השם הזה.... |
|
|
| DjChook |
אחד שפעם היה כותב פה
נ.ב
:whip: :whip: :whip: :whip:
שונא את הצבאאאאאאאאאאא
:whip: :whip: :whip: :whip:
דחו לי את הקדצ של התוכניתן ל 29.2
יעני פאקינג חודש דחיה
נמאס ליייי |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חן עוד חודש של שיעמום
חחחחחחחחחחחח
אני אומר לך עוף עוף משם מהר לך תעשה 02 בית זונות ושב בקריה |
|
|
| Shahar |
הוא עוד יתגעגע לימים של החופש אחושרמוטהההה.....
נצל תזמן חןןן! |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחד שפעם היה כותב פה
נ.ב
:whip: :whip: :whip: :whip:
שונא את הצבאאאאאאאאאאא
:whip: :whip: :whip: :whip:
דחו לי את הקדצ של התוכניתן ל 29.2
יעני פאקינג חודש דחיה
נמאס ליייי |
אחי, אתה הולך לממר"ם? |
|
|
|
|