return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Tel-aviv Urban Play 2004 (23.01.2004) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
הטרד שפתחתי לא קשור בכלל להמלצה וזה גם לא זיהוי והיו מליון כאלה בעבר....וכתבתי לך את זה גם בטרד תגובה אז אל תשחקתה

ותאמין לי שאפילו שהוא לא יודע עברית אפשר בכיף להוכיח לו שיש פה מלא שכונה ומורן יחשוב כמוני אבל אנלא יכול לתפוסתו
תביא תפלאפון שלו ונדבר איתו על זה ותראה מה הוא חושב
תמשיך לעשות שכונה תיודע שאתה תפסיד בסוף אז אל תשחקתה מול כולם למה תיודע שכשמדברים לבד אתה מדבר אחרת אז תרגיע..


ההמשך יהיה באיי סי קיו ושאף אחד לא ידבר על זה פה יותר!!
אני רציני!
THE_BLUE_DRAGON
1.
אני לא יחצן של האירוע פשוט רוצה שאנשים ידעו,יגיעו ויהנו!

2.
סבבה מצטער פעם הבאה אני יכניס את זה לתוך הטדר של המסיבות.

3.
לנשום עמוק לספור עד 10 ולהרגע בפאנן חחח...;)

4.
לא אין בזה טראנס או האוס אבל אלקטרונית יש, ויש דראם-אן'-בייס שזו אחלה של מוסיקה וממש כדאי לנסות אותה למי שלא מכיר.
וזה לא מרדים זה בדיוק ההפך זה מפרק ומהיר.

5.
:disbelief :disbelief :disbelief
Shahar
אחי
אין לי כלום נגדך ולדעתי גם לאליאור אין...
פשוט מלא אנשים פותחים טרדים לא קשורים וזה הצטבר
נגדך אין לי כלום ותכלס שחושבים על זה הטרד שלך סבבה
סורי אם נשמעתי תקיף
סליחה נשמה :)
Hell_Copter
העניין הובהר... תמשיך בחיים הרגילים שלכם

ואותי אישית האירוע לא מעניין בשיט... מה גם שאני לא אמור להיות בבית בכלל

זה הכל לעת עתה
yahel222
SAHAR

לא שאכפת לי כ"כ

אבל אתה מלשין
אצלנו בשכונה היית מקבל מכות על מה שרשמת

מזה תלך לסוואמפר ותלשין לו
למה מה קרה כאילו פגעו בך אישית
כולה בן אדם פתח ט'רד
כאילו מה קרה אנס את אחותך
עלק תלשין
THE_BLUE_DRAGON
האירוע נדחה לשבוע הבא יום שישי ה:
30.01.2004
:sadgreen:
Dj Black


אני הולך להיות שם כנראה עם כמה חברים
:D
DjChook
נגיד ומתחיל ב 10
זה אומר שיהיה מעניין מ 11 ככה
ולי יש קפוארה ב 14:30
אז זאת אומרת שאם אני רוצה ללכת זה מ 10 עד 13

נראה לי רק אחכ נתחיל להיות באמת מעניין שם
-CosmicFire-
בעע
אני ינסה לארגן חבר עם ריינג'ר שיקפיץ אותי
מקסימום יש אוטובוסים אבל נגמר ב4 אז אין איך לחזור :]
אבל נשתדל להגיע
תודה אחי
Shahar
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
האירוע נדחה לשבוע הבא יום שישי ה:
30.01.2004
:sadgreen:


בטוח?!

THE_BLUE_DRAGON
כן בגלל מזג האוויר זה נדחה!
וכן אני גם הספקתי כבר להיות חולה לעזזל!
WINTER-SUCKS
:nervous:
Shahar
וואלה תרגיש טוב נשמה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement