| THE_BLUE_DRAGON |
1.
אני לא יחצן של האירוע פשוט רוצה שאנשים ידעו,יגיעו ויהנו!
2.
סבבה מצטער פעם הבאה אני יכניס את זה לתוך הטדר של המסיבות.
3.
לנשום עמוק לספור עד 10 ולהרגע בפאנן חחח...;)
4.
לא אין בזה טראנס או האוס אבל אלקטרונית יש, ויש דראם-אן'-בייס שזו אחלה של מוסיקה וממש כדאי לנסות אותה למי שלא מכיר.
וזה לא מרדים זה בדיוק ההפך זה מפרק ומהיר.
5.
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|