return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Tranceaddicts in Lloret de mar (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jesse
Bij ons gingen ze wel controleren, we moesten de sleutel inleveren,half uur wachten en daarna informeren of we het terugkregen...

In condado was de borg maar 15000, is toch weer wat extra alcohol he :)
Little Theseus
Ik vond naast de burger king "de molen" met nederlands voedsel ook wel riant. Ja misschien eet je dat hier in nederland wel genoeg, maar na zoveel gore restaurants is een patatje oorlog en een frikandel speciaal errug lekker!:p
Jesse
Ik at (bijna) elke avond bij Kootje, in Fenals.
Nederlandse tent, moest wel ff op je eten wachten maar dat was echt zeer lekker. De Hollandse biefstukken gingen er daar zeer goed in :)
Shoarmaschotel was ook erg lekker, alleen teveel knoflooksaus is niet aan te raden :D
TranceFool
Ja, wij aten ook bijna iedere avond snack. We waren 1x naar een lopend buffet gegaan, die zat naast de Mac Donalds, kennen jullie denk ik wel. Daar kon je je voor een tientje helemaal volvreten, en het was nog lekker ook :p :D :D .

Maarja, wij dachten; om nou iedere dag snack of pizza te eten is toch ook een beetje ongezond, dus wij een spaans tentje opgezocht, waar je wat bladeren sla (kvoelde me net een komijn :p ), wat gebakken aardappelties of frites en eem groot stuk vlees kreeg. Nou dat leek ons wel wat. Het zag er goed uit. Dus ik had een of andere schnitzel en een maat van me ook. Snijdt ie dat ding open is ie helemaal rood. Dus hij met gebarentaal duidelijk gemaakt dat ie niet goed was:p :p . Komt die vent 20 sec later terug met precies hetzelfde ding, hahaha:D :D :D . Dus hij schelden dat ie weer niet goed was. Komt ie vent twee minuten later terug met iets wat een schnitzel zou moeten zijn. Ik weet niet wat hij ermee had gedaan maar het zag er niet uit. Wij hadden de frootste lol maar hij vond het echt niet leuk, hehe :D :D :D

Maar goed, daarna werd het dus iedere dag snack:)
moogwai
De hele vakantie snacks :eek: .. echt niks voor mij.. nee wij gingen elke dag lekker uit eten :D
TranceFool
quote:
Originally posted by moogwai
De hele vakantie snacks :eek: .. echt niks voor mij.. nee wij gingen elke dag lekker uit eten :D

Ja, dat dachten wij ook. Maar als je dan zo'n ranzig stuk vlees op je bord krijgt, bleeggghhh:( :p
moogwai
quote:
Originally posted by TranceFool

Ja, dat dachten wij ook. Maar als je dan zo'n ranzig stuk vlees op je bord krijgt, bleeggghhh:( :p


Ligt vaak echt aan wat voor restaurant je kiest en wat je bestelt.
... ikzelf kreeg een overheerlijk varkenshaasje met een nog lekkerde saus :p ... en een vriend van mij kreeg een ranzig stuk kip...
TranceFool
Heeft iemand eigenlijk nog iets gemerkt van die moord in Lloret?? Het schijnt dat ze het strand en alle bussen hebben afgezocht naar die gasten. Ik was toen allang weg, maar ik vind het wel triest, het is zielig voor die gozer en nu wordt gelijk het hele inago nog verder naar beneden gehaald. Dat vind ik wel zonde :(
TranceFool
WTF man, ik hebbie een PM gestuurd, want ik snap het niet helemaal. Ben jij nou mensen tegengekomen in Lloret die uit Nieuwerkerk kwamen??? Of kom jij uit Nieuwerkerk??? (naam????) Zou wel heel erg toevallig zijn :p :p :p . EXPLAIN!!!!:D
tango
Lloret klinkt toch wel leuk. Ik dacht altijd dat daar allemaal van die asociale gastjes van 15 rondliepen, maar dat valt dus wel mee of niet?

Na 2X keer salou en 1X mallorca denk ik dat ik volgend jaar lloret maar is ga uitproberen. Hopelijk is dat beter voor ons tranceaddicts als mallorca. (zie http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=14987 )

Maar voor degene die er zijn geweest, het herhalen waard?

grtz,
TNG

Little Theseus
TranceFool: Command Acknowledged.

Tango: het is het herhalen waard als je van herhaling houd.
Dingen gaan snel vervelen. Maar gezien de onvervangbare hoeveelheid nederlanders, mooie meiden, zon, zee en strand is lloret de mar het helemaal!:p :p :p :eyes:
Jesse
Lloret voor herhaling vatbaar?

voor mij zeker niet! Ik ben er 2 keer geweest en de 2e keer was echt te veel. Je kent het daar allemaal al, niets nieuws onder de zon. Ik wilde ook niet nog een keer naar Lloret maar naar Kreta ofzo, maar de rest v/d groep dacht er kennelijk anders over. Maar als je het 1x gezien hebt, is dat ruim voldoende..

(maar dat is slechts mijn mening :D)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement