|
Astral Projection till Malmö och Stockholm
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
Såg på Astral Projections hemsida:
19/3/04 - Malmö
20/3/04 - Stockholm
Inbokat för min del, Astral äger :) |
|
|
| reveal |
| Inte alls omöjligt att man hamnar där :D |
|
|
| Funfrock |
för den som bor nära köpenhamn kan jag även tipsa om:
17 jan - Antix & Lish
31 jan - Hux Flux
07 feb - Astrix
03 apr - Space Tribe
:D |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Såg på Astral Projections hemsida:
19/3/04 - Malmö
|
var ska de spela?
| quote: | | 03 apr - Space Tribe |
var ska de spela? =)
båda e ju grymt bra.. :) |
|
|
| Funfrock |
| har inte sett nån info om vare sig plats eller arrangör. men det dyker väl upp för eller senare. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Äntligen får jag chansen igen att se AP i Sverige!
Detta är ju ett måste!!! :) |
|
|
| lonne |
| Fan va kul :=). Har sett Astral på dockan innan och var verkligen hel nöjd. Någon som vet ifall de kommer lira PA ? |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by lonne
Fan va kul :=). Har sett Astral på dockan innan och var verkligen hel nöjd. Någon som vet ifall de kommer lira PA ? |
vad är PA? |
|
|
| lonne |
PA innebär att en grupp/artist enbart lirar sina egna produktioner.
Anledningen till att jag är nyfiken är pga att Astral gör det ibland. |
|
|
| Virus |
| På Docklands var det mer ett liveframträdande än ett djset. Dom körde med livetrummor och grejer, det var grymt! |
|
|
|
|