|
verneukte Trance-clip van deze week: Pulsedriver - Cambodia
|
View this Thread in Original format
| Blik |
hoe kun je een lied verneuken zeg........wat een kankerlied is dat geworden, het lijkt wel een stom dance-lied geworden of zoiets, de clip is nog best redelijk, zit ook een best lekker wijf in :) maar het nummer is gewoon keihard verkracht......... :whip: :whip: :whip:
hebben jullie hem al gezien?? zo ja, wat vond je van de verkrachte versie?? |
|
|
| TranceFool |
| Jep Blik, totally right. Ik zag em gisteren en ik werd echt zo KWAAD:whip: :whip: :whip: TMF-Award voor het beste verneuken van een plaat (ok tmf heeft het niet gedaan:p ). Ik wou eigenlijk ook een thread maken, maar was het vergeten. Ze proberen geloof ik 3 breaks in 2;30 min. te proppen. Echt zonde:mad: :whip: |
|
|
| Boss |
Hehe, weer 'n verkneukte videoclip thread :D
'k heb cambodia nog nie gezien, maar ik geloof best dat 'ie kut is.... zelfde met flight 643, veel te kort... :(
en ATB - Let U Go, zonde dat ze zo'n relaxte plaat in 3 min proppen... echt jammer... waarom maken ze geen clips van 7 of 9 min?? |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Boss
Hehe, weer 'n verkneukte videoclip thread :D
'k heb cambodia nog nie gezien, maar ik geloof best dat 'ie kut is.... zelfde met flight 643, veel te kort... :(
en ATB - Let U Go, zonde dat ze zo'n relaxte plaat in 3 min proppen... echt jammer... waarom maken ze geen clips van 7 of 9 min?? |
'k vind de clip van 643 nog best geinig. Gewoon een lekker bigsmilende tiesto die aan het rondspringen is met z'n handjes in de lucht. (zo kennen we hem eigenlijk ook). Weet iemand trouwens waar die clip is opgenomen? lijkt op Kreta in de kriti arena, weet ik alleen niet zeker, zou ook in israel ofzo kunnen zijn.
Maar de verkorte versie zuigt wel inderdaad. Vooral dat begin: "destination magik muzik". :o
grtz,
TNG |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by tango
'k vind de clip van 643 nog best geinig. Gewoon een lekker bigsmilende tiesto die aan het rondspringen is met z'n handjes in de lucht. (zo kennen we hem eigenlijk ook). Weet iemand trouwens waar die clip is opgenomen? lijkt op Kreta in de kriti arena, weet ik alleen niet zeker, zou ook in israel ofzo kunnen zijn.
Maar de verkorte versie zuigt wel inderdaad. Vooral dat begin: "destination magik muzik". :o
grtz,
TNG |
is inderdaad in Israel opgenomen, die clip is wel goed, zo zou een tranceclip moeten zijn naar mijn mening, maar daar verneuken ze het lied weer |
|
|
| -=WVG=- |
Cambodia is inderdaad ff vernaaid jah...
Dan kijk ik nog liever naar J-spott - NRG...
(ja ok, je kunt ook overdrijven :rolleyes: ) |
|
|
| moogwai |
Ik heb Cambodia ook gezien.. is op zich wel een leuke clip... maar ik kan jullie wel begrijpen dat je zo'n 3 minuten versie kut vind... ik erger me er er meestal niet aan... Cambodia vind ik trouwens ook geen topnummer... Green Court remix vind ik wel ok. Kennen jullie het origineel van Sandra?
En de clip van Flight 643 en Exhale heb ik nog steeds niet gezien :( |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by moogwai
En de clip van Flight 643 en Exhale heb ik nog steeds niet gezien :( [/B] |
Exhale vind ik echt een coole clip, kheb em maar 1x gezien. Ferry & Armin samen op staop, wat leuk :D :D :D :D |
|
|
| ampburner |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Exhale vind ik echt een coole clip, kheb em maar 1x gezien. Ferry & Armin samen op staop, wat leuk :D :D :D :D |
Die's idd cool ja :D:D:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| dies idd lagguh, |
|
|
| Dj Lex |
| Ja dies idd wel cool. Members of Mayday hoorde ik op de radio, maar nog geen clip gezien. Flight heb ik ook nog niet gezien. |
|
|
| HiGH_NrG |
Tis wel jammer jah dat zo'n lekker nummertje in 3,5 min moet worden gepropt...het leukste gaat dan weer verloren aan zo'n nummer :confused:
Majah die van System F - EXhale en Tiesto - Flight 643....die clips zijn op zich toch nog nie zo slecht... |
|
|
|
|