|
לכתוב עם טיפקס על דיסקים
|
View this Thread in Original format
| I.R.V |
| מישהו יודע אם אפשר לכתוב עם טיפקס על דיסקים צרובים? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
לא! אל תכתוב עם טיפקס!!
מה הבעיה לקנות לורד? |
|
|
| eXeTik |
טיפקס זה בשביל להסניף
לא לכתוב על דיסקים
you silly, silly boy :rolleyes: :crazy:
וחוצמזה- אשכרה תשקיע כמה שקלים ותקנה לורד |
|
|
| I.R.V |
קניתי את הדיסקים
BenQ DJ Station
והם בצבע שחור ואי אפשר לכתוב עליהם עם לורד כי לא יראו כלום. |
|
|
| Segev |
| שים מדבקה קטנה ותכתוב עליה |
|
|
| YuVaL |
בואנה חלאס עם כל הטראדים המטומטמים האלה!!!!!!!
פורום שכונה נהיה!!
:whip: :whip: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by YuVaL
בואנה חלאס עם כל הטראדים המטומטמים האלה!!!!!!!
פורום שכונה נהיה!!
:whip: :whip: |
מסכן הבן אם קנה דיסקים שחורים
תחשוב היו לך מלא דיסקים שנראים ככה
מה לא היית פותח טרד?
:crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
יובל צודק...
באמת מה פאקינג הולך פה?!
תתחילו להרגע כבר עם כל הזה
אל תשגעו אותי על הבוקר!#$%@#$!~~@#$#
*Closed* |
|
|
|
|