return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
לכתוב עם טיפקס על דיסקים
View this Thread in Original format
I.R.V
מישהו יודע אם אפשר לכתוב עם טיפקס על דיסקים צרובים?
HyPeRSoNiC
לא! אל תכתוב עם טיפקס!!
מה הבעיה לקנות לורד?
eXeTik
טיפקס זה בשביל להסניף
לא לכתוב על דיסקים
you silly, silly boy :rolleyes: :crazy:





















וחוצמזה- אשכרה תשקיע כמה שקלים ותקנה לורד
I.R.V
קניתי את הדיסקים

BenQ DJ Station

והם בצבע שחור ואי אפשר לכתוב עליהם עם לורד כי לא יראו כלום.
Segev
שים מדבקה קטנה ותכתוב עליה
YuVaL
בואנה חלאס עם כל הטראדים המטומטמים האלה!!!!!!!

פורום שכונה נהיה!!

:whip: :whip:
Flotser
quote:
Originally posted by YuVaL
בואנה חלאס עם כל הטראדים המטומטמים האלה!!!!!!!

פורום שכונה נהיה!!

:whip: :whip:



מסכן הבן אם קנה דיסקים שחורים

תחשוב היו לך מלא דיסקים שנראים ככה

מה לא היית פותח טרד?
:crazy:
Hell_Copter
יובל צודק...
באמת מה פאקינג הולך פה?!

תתחילו להרגע כבר עם כל הזה
אל תשגעו אותי על הבוקר!#$%@#$!~~@#$#

*Closed*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement