|
Hoe wil ik toch wel eens weten !!
|
View this Thread in Original format
| Redostrike |
Heykes allemaal al eventjes geleden dat ik hier nog ben geweest. Ik heb nu eigenlijk een vraagje. Ik zou graag Trance maken. Ik ken Fruityloops heel goed kan er mee werken maar krijg er geen samples uit (melody's; goede synths; enz enz.) Ik bedoel ik weet niet goed met wat ik eigenlijk moet beginnen waar ik op moet letten beetje tips wat ik kan gebruiken in men liedjes enz enz. Eigenlijk een kleine cursus HOW TO MAKE TRANCE? Lol ik hoop dat iemand me kan helpen. Als er iemand een betere software kent om makkelijker trance te maken is ook welcome!!
Bedankt op voorhand !!!!!
Groetjes Redo |
|
|
| Eagle` |
=>productie-forum die mannen helpen u graag op weg denk ik :)
en qua proggies: Reason ? |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
en qua proggies: Reason ? |
vind ik persoonlijk overzichtelijker dan FL
over FL kan ik je eigenlijk weinig zeggen, je kijkt inderdaad best es op het productieforum, daar zijn al heel wat threads over.. |
|
|
|
|