|
משעמם, המלצות מהקהילה
|
View this Thread in Original format
| YYoraYY |
שמעו פשוט משעמם לפעמים - אני שומע הרבה מוזיקה
מדבר עם אנשים
סרט של יום שישי בצהריים כבר ראיתי
משחקים לא בראש שלי עכשיו
ותומר* - אני לא חזק בָקטע של פורנו...
(אגב עם המסיבות של היום לגילאי 19 מינוס - ממש יצא לי החשק לצאת)
אז אם יש למישו עיסוקים\אתרים\עמודים מעניינים, הוא מוזמן להמליץ למשוטטים המשועוממים - זה הטרד, זה הזמן לכו על זה! (טיפ - תרפרפו דקה על ה
favorites
(שלכם
אני יכול לפתוח במשו קטן:
http://arcade.icq.com/multi.htm
זה לינק למשחקי מולטיפלייר ברשת בחסות האיי סי קיו
!יש שם משחק סומו כדורעף - הכי ממכר שיש, מאד מומלץ |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by YYoraYY
שמעו פשוט משעמם לפעמים |
שמע..
אני שוכב בבית חולה בדלקת גרון מיום רביעי
אני מרגיש טוב אבל מדבק
בעסה לי
אני אוכל בנתיים את הטפטים.
(ואין לי טפטים!) |
|
|
| DjChook |
תגיד רשום לי
"החרמן של הפורום"
על המצח
מה זה היציאות האלה. זה בכלל תומר החולה פורנו הזה
בקיצר, כנס לנענע.. תתחיל לחפש בחורות זורמות מאיזור המרכז ותשלח לי לאייסי |
|
|
| skelz |
כללללללל הזיןןןןןןןןןן!!!!!!!!
אני כבר שעות בתפוז
אפילו לא אחתתתתת
כוסעמק
יום שישי כולן מזדיינות בדיסקוטקים או מה?
קיבינימט |
|
|
| DjChook |
מה אתה עושה בתפוז ? שווה שם בכלל ? אני שונא את הצ'אט הזה
בשבילי, רק נענע |
|
|
| skelz |
יאללה אני בא לנענע
המממ
יש מצב לסייבר????????????? :) |
|
|
| DjChook |
עזוב היה נפילה
התבאסתי.. נשארתי לדבר עם ידידה שאני מחכה שתהפוך ליזיזה
ועכשיו לישון
לילה טוב פורומי הקט
מי יודע, אולי נקום מוד |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by DjChook
עזוב היה נפילה
התבאסתי.. נשארתי לדבר עם ידידה שאני מחכה שתהפוך ליזיזה
ועכשיו לישון
לילה טוב פורומי הקט
מי יודע, אולי נקום מוד |
חנקת אותי
"אולי נקום מוד"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| coby |
אחי תתחיל לשחק משחקי מחשב
אתה יכול להעביר שבועות ככה :)
או שתתחיל להפיק מוסיקה.. או תקנה שולחן סנוקר או משו
תשיג חברה.. או תזמין זונה
תמיד יש מה לעשות .. כשאין מה לעשות
( חוץ מבגדרה ) |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by DjChook
*CLOSED*
שיט :( |
*OPENED*
האאא זה עבד!
ואו איזה ספאם מטורף |
|
|
| Hell_Copter |
ממממממממממ בוא נראה
אם משעמם לך אתה יכול בתור התחלה להביא מכות לחן כי הוא עושה מהפורום הזה שכונה@#$%#$%&@#$%!#$%$&^$!@#%$%&^$^&!@E%$!#$^@%&^@%@^@#$
חן אני אמרתי את זה לתומר אתמול... אני יאכיל את שניכם מכות אם לא תרגעו!!@#$%^@#$%$%
חכה אני בא אלייך היום וגומר לך על החיים#$%^E$%@#$%!@#$ |
|
|
|
|