return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
משעמם, המלצות מהקהילה
View this Thread in Original format
YYoraYY
שמעו פשוט משעמם לפעמים - אני שומע הרבה מוזיקה
מדבר עם אנשים
סרט של יום שישי בצהריים כבר ראיתי
משחקים לא בראש שלי עכשיו
ותומר* - אני לא חזק בָקטע של פורנו...
(אגב עם המסיבות של היום לגילאי 19 מינוס - ממש יצא לי החשק לצאת)

אז אם יש למישו עיסוקים\אתרים\עמודים מעניינים, הוא מוזמן להמליץ למשוטטים המשועוממים - זה הטרד, זה הזמן לכו על זה! (טיפ - תרפרפו דקה על ה
favorites
(שלכם




אני יכול לפתוח במשו קטן:

http://arcade.icq.com/multi.htm

זה לינק למשחקי מולטיפלייר ברשת בחסות האיי סי קיו
!יש שם משחק סומו כדורעף - הכי ממכר שיש, מאד מומלץ
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by YYoraYY
שמעו פשוט משעמם לפעמים



שמע..
אני שוכב בבית חולה בדלקת גרון מיום רביעי
אני מרגיש טוב אבל מדבק
בעסה לי
אני אוכל בנתיים את הטפטים.
(ואין לי טפטים!)
DjChook
תגיד רשום לי
"החרמן של הפורום"
על המצח

מה זה היציאות האלה. זה בכלל תומר החולה פורנו הזה

בקיצר, כנס לנענע.. תתחיל לחפש בחורות זורמות מאיזור המרכז ותשלח לי לאייסי
skelz
כללללללל הזיןןןןןןןןןן!!!!!!!!
אני כבר שעות בתפוז
אפילו לא אחתתתתת
כוסעמק

יום שישי כולן מזדיינות בדיסקוטקים או מה?
קיבינימט
DjChook
מה אתה עושה בתפוז ? שווה שם בכלל ? אני שונא את הצ'אט הזה

בשבילי, רק נענע
skelz
יאללה אני בא לנענע
המממ
יש מצב לסייבר????????????? :)
DjChook
עזוב היה נפילה
התבאסתי.. נשארתי לדבר עם ידידה שאני מחכה שתהפוך ליזיזה
ועכשיו לישון

לילה טוב פורומי הקט

מי יודע, אולי נקום מוד
skelz
quote:
Originally posted by DjChook
עזוב היה נפילה
התבאסתי.. נשארתי לדבר עם ידידה שאני מחכה שתהפוך ליזיזה
ועכשיו לישון

לילה טוב פורומי הקט

מי יודע, אולי נקום מוד


חנקת אותי
"אולי נקום מוד"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
coby
אחי תתחיל לשחק משחקי מחשב

אתה יכול להעביר שבועות ככה :)



או שתתחיל להפיק מוסיקה.. או תקנה שולחן סנוקר או משו

תשיג חברה.. או תזמין זונה



תמיד יש מה לעשות .. כשאין מה לעשות

( חוץ מבגדרה )
DjChook
*CLOSED*

שיט :(

MasterP
quote:
Originally posted by DjChook
*CLOSED*

שיט :(


*OPENED*

האאא זה עבד!






ואו איזה ספאם מטורף
Hell_Copter
ממממממממממ בוא נראה
אם משעמם לך אתה יכול בתור התחלה להביא מכות לחן כי הוא עושה מהפורום הזה שכונה@#$%#$%&@#$%!#$%$&^$!@#%$%&^$^&!@E%$!#$^@%&^@%@^@#$

חן אני אמרתי את זה לתומר אתמול... אני יאכיל את שניכם מכות אם לא תרגעו!!@#$%^@#$%$%

חכה אני בא אלייך היום וגומר לך על החיים#$%^E$%@#$%!@#$
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement