return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Technostate blir State, Premiär FREDAG 30 Januari
View this Thread in Original format
Xplorer76
Hejsan hoppsan...

Då kör vi igång Fredagen den 30 Januari.

Top Floor:

Krumelur LIVE
Guldturbo
Artax

Downstairs:

Joel Mull
Henrik B

Källaren Diana Brunnsgränd 2
Pris 100kr
18År

Veckan efter:

Den 6/2 kommer Wizzy Noise till klubben, förköp 170 kr kommer att
finnas på Saturn return, 200 kr i dörren, det blir ett live set på
antagligen 3 timmar med helt nytt material. För mer info ring 070-712 13 53

Full line upp till den kvällen:

Live:

- Wizzy Noise (3 timmars live set med helt nytt material)
- Amos

DJ's:

- Abi Lönnberg
- Hulk
- Amos

/vi ses!!
zamson
synd att ni inte har en bättre lokal att hålla era fester i.
lonne
quote:
Originally posted by zamson
synd att ni inte har en bättre lokal att hålla era fester i.


Måste instämma. Lokalen påminner om en dålig afterski, vilket är synd

när ni får dit bra dj`s mellan varven.:)
mindshooter
och här kommer flyern



gjorde en dubbelpost på denna...trodde inte den var promotad..måste missat den ;) Andra tråden är bortagen nu....

Vill tillägga att dom som förut har klagat på dansutrymmet där kanske blir lite nöjdare eftersom man bestämt att flytta ut dj båset där gamla dansgolvet låg...och göra hela rummet till dansgolv. :)


jag är där! är ni?
staz
vem e wizzy noise?

100krkvällen verkar iaf stabil :)
Funfrock
quote:
Originally posted by staz
vem e wizzy noise?


två greker (bröder?) som spelar psytrance. såg dem i köpenhamn i december, riktigt bra ös.
mindshooter
Denna klubb har bra potential! Hoppas många av er kommer,
ser fram emot o träffa lite TAs på dansgolvet :)
Xplorer76
Wizzy Noise kvällen kommer vi köra hela undervåningen, vilket aldrig är gjort förut, vi räknar lätt med 600 pers då, så se till att köpa förköp.
Xplorer76
quote:
Originally posted by zamson
synd att ni inte har en bättre lokal att hålla era fester i.

Riktigt svårt att få tag på bra lokaler i Sthlm..

Men självklart vet du en bra, som kan ta en 500 pers, spriträttigheter, innanför tullarna, minst öppet till kl 03.00 och ingen hyra på Fredagar så säg, till jag tar den direkt.
zamson
quote:
Originally posted by Xplorer76
Riktigt svårt att få tag på bra lokaler i Sthlm..

Men självklart vet du en bra, som kan ta en 500 pers, spriträttigheter, innanför tullarna, minst öppet till kl 03.00 och ingen hyra på Fredagar så säg, till jag tar den direkt.


Tro mig jag vet hur svårt det är ;)

Och det blir ju svårare om man ska ha stället gratis. Men man måste börja nånstans och om ni blir större kanske ni kan fixa en bättr elokal i framtiden.

Xplorer76
Jaha... några som kommer på Fredag??
staz
eventuellt.. beror på de lama vännerna.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement