|
Technostate blir State, Premiär FREDAG 30 Januari
|
View this Thread in Original format
| Xplorer76 |
Hejsan hoppsan...
Då kör vi igång Fredagen den 30 Januari.
Top Floor:
Krumelur LIVE
Guldturbo
Artax
Downstairs:
Joel Mull
Henrik B
Källaren Diana Brunnsgränd 2
Pris 100kr
18År
Veckan efter:
Den 6/2 kommer Wizzy Noise till klubben, förköp 170 kr kommer att
finnas på Saturn return, 200 kr i dörren, det blir ett live set på
antagligen 3 timmar med helt nytt material. För mer info ring 070-712 13 53
Full line upp till den kvällen:
Live:
- Wizzy Noise (3 timmars live set med helt nytt material)
- Amos
DJ's:
- Abi Lönnberg
- Hulk
- Amos
/vi ses!! |
|
|
| zamson |
| synd att ni inte har en bättre lokal att hålla era fester i. |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by zamson
synd att ni inte har en bättre lokal att hålla era fester i. |
Måste instämma. Lokalen påminner om en dålig afterski, vilket är synd
när ni får dit bra dj`s mellan varven.:) |
|
|
| mindshooter |
och här kommer flyern
gjorde en dubbelpost på denna...trodde inte den var promotad..måste missat den ;) Andra tråden är bortagen nu....
Vill tillägga att dom som förut har klagat på dansutrymmet där kanske blir lite nöjdare eftersom man bestämt att flytta ut dj båset där gamla dansgolvet låg...och göra hela rummet till dansgolv. :)
jag är där! är ni? |
|
|
| staz |
vem e wizzy noise?
100krkvällen verkar iaf stabil :) |
|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by staz
vem e wizzy noise?
|
två greker (bröder?) som spelar psytrance. såg dem i köpenhamn i december, riktigt bra ös. |
|
|
| mindshooter |
Denna klubb har bra potential! Hoppas många av er kommer,
ser fram emot o träffa lite TAs på dansgolvet :) |
|
|
| Xplorer76 |
| Wizzy Noise kvällen kommer vi köra hela undervåningen, vilket aldrig är gjort förut, vi räknar lätt med 600 pers då, så se till att köpa förköp. |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by zamson
synd att ni inte har en bättre lokal att hålla era fester i. |
Riktigt svårt att få tag på bra lokaler i Sthlm..
Men självklart vet du en bra, som kan ta en 500 pers, spriträttigheter, innanför tullarna, minst öppet till kl 03.00 och ingen hyra på Fredagar så säg, till jag tar den direkt. |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Riktigt svårt att få tag på bra lokaler i Sthlm..
Men självklart vet du en bra, som kan ta en 500 pers, spriträttigheter, innanför tullarna, minst öppet till kl 03.00 och ingen hyra på Fredagar så säg, till jag tar den direkt. |
Tro mig jag vet hur svårt det är ;)
Och det blir ju svårare om man ska ha stället gratis. Men man måste börja nånstans och om ni blir större kanske ni kan fixa en bättr elokal i framtiden. |
|
|
| Xplorer76 |
| Jaha... några som kommer på Fredag?? |
|
|
| staz |
| eventuellt.. beror på de lama vännerna. |
|
|
|
|