return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
klubbar i sthlm
View this Thread in Original format
staz
såg någon skriva detta på ett forum:
quote:
Hardstyle på Club Paradize, fredagar på Berzelii Bar. Finns nåt som heter Acapulco också men har aldrig varit där. Körde på onsdagar förrut på Dailys? Clubtrance på Club One på Chiaro, lördagar. Tror dom brukar spela hardstyle på Muhren, S:t Eriksplan också, fredagar? Sen har jag hört av Gander att det finns nåt ställe uppe vid norra bantorget som spelar trance varannan torsdag...

Oavsett musiksmak så är Club One ( http://www.clubone.nu/www/index.phpen )upplevelse skummaskiner, laserprojektorer, massor av kåta brudar osv. Ett av de få ställen där man kan ha sex på dansgolvet utan att bli utslängd. Ingen större idé att komma innan kl 2 dock.


hade ingen aning om någon av dom klubbarna.. nån som vart på någon av dem?
lonne
Jag var på Club One förra lördagen. Har varit där innan, när dom hade Dailys som lokal, men det var fortfarande samma skit. Raul Och Eddy som lirar trance suger rätt hårt måste jag säga.

Dessa killar har nog inte köpt nya skivor på ett bra tag och lirar ständigt anthem efter anthem, samt lite tysk hardtrance. Så ni som gillar det bör juh gå dit.

Paradise har jag också varit på säkert 10-15 ggr. En kompis lira Rn&B
och hip hop där innan, så jag kan med handen på hjärtat säga att det är så gott som identiskt med One.
SteveTranz4ever
Ville bara för till en länk ang. ämnet
http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=klubbar
zamson
låter inte alltför hett :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement