return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

PS2 Online
View this Thread in Original format
Dark Apostle
Zijn er BETA's die een PS2 hebben en online spelen? Ik ben gewoon eens curieus.
Degeen die een X-Box hebben en X-Box live gebruiken.......:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:....er zijn zelf-hulpgroepen voor zoals de AXB en AXBL :p
TatanaGirl
Ik heb wel een ps2, maar ik zou niet weten hoe ge daar online mee kunt spelen. Als je weet hoe je dat doet mag je het me altijd laten weten.

groetjes

TatanaGirl
Eagle`
denk dat je nog netwerkkaart en een modem nodig hebt daarvoor. Moet toch erges wel handleiding voor die op inet erges staan
Dark Apostle
Op www.playstation.be staat er een hele uitleg

Maar als je Win98SE heb moet je al niet de optie proberen met de PS2 netwerkadapter op aan PC (via een netwerkkaart en een crossover kabel)te koppelen en "Delen van Internet" gebruiken want dat werkte bij mij langs geen kanten.

Als je een ADSL ethernet modem hebt dan is het makkelijkste om u gewoon de PS2 netwerkadapter te kopen en die ethernetmodem aan de PS2 netwerkadapter te koppelen. Als je geen ethernet modem hebt en je hebt nog steeds Win98SE dan moet je ASAP naar een Belgacom winkel want daar stonden de ethernet modems in solden (36 euro), enfin dat heb ik toch gedaan nadat ik nutteloos 11 euro heb vergooit aan netwerkkaart en crossover-kabel.

Wil je toch nog alle andere opties checken ga dan naar de site die ik vanboven heb gezet ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement