return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מזל טוב לאורןןןןןן (pg. 2)
View this Thread in Original format
itamarsan
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!
Origin
מזל טוף:)
-CosmicFire-
וואיי מזל טוב אח
אני עדיין זוכר את הסמל עם הינשוף שעשיתה לטראנסאדדיקט
:]
וואי איך אני מחכה לגיל 17 שניקח לאבא את ה
runx
עם הדלקן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בהצלחה אח :]
ronsh
מזל טוב אחי
רק בריאות
THE_BLUE_DRAGON
עדיין חדש לא מכיר אבל בכל זאת מזל טוב ושתזכה לעוף מהארץ הזאת לרייבים ומסיבות בחו"ל כמה שיותר...:disbelief
HyPeRSoNiC
ממממממממממממזזזזזזזזזזזזזללללללללללללללל טטטטטטטטטטווווווווווובבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D
Eitan E
happy birthday:toocool:
Rising
תודה רבה רבה לכולם... חולה עליכם :) :)
Scorchio
Better late than never

מזל טוב
:)
Sniper
מצטער על התיזמון הייתי בדבר הזה שקוראים לו צבא

אבל אחי!!!!
מי אוהב אותך הכי הרבה ביקום???

חחחח

מת עלייך גבר
שיהיה במזל טוב
והמון המון המון המון המון המון בהצלחה בכל תחום (u know what)

Tarantula
סורי שבאיחור...
אבל צבא וכאלה.... כן גם לג'ובניקים אין את כל הזמן שבעולם:D



אז מזל טוב גבר@#%$
בחיי שלא ידעתי שאתה רק בן 17
איזה חמודדדד:D

אז שיהיה לך רק טוב שמח מוזיקה ובלבלות בחיים!#%$
:crazy: :tongue3
KosmiK-G8
טוב אני מצטרף למאחרים לפני...
גם לי היה בסיס (אם אתה לא מאמין תשאל את אלעד הוא יאשר:p ) שיהיה לך מזל טוב ... אני יודע שכשהטרד הזה נפתח היה לך יום הולדת והיית בן 17 אבל עד שאני עניתי אתה אוטוטו בן 18 אז שיהיה לך מזל טוב גם לשנה הבאה (שנה הבאה לפחות בתאריך הזה כבר לא יהיה לי בסיס שיפריע לי)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement