|
מי שמבין בגראס ובדיקות שטן...
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
ידידה שלי ישבה יום שישי עם חברים שעישנו גראס ונשמה את העשן...
היא אמורה לעשות מחר בדיקת שטן לצו ראשון...
יש מצב שיחשבו שהיא עישנה ?
או שיעלו על זה בכלל? |
|
|
| DjChook |
שתן
ואני לא ממש מבין בזה אבל הייתי אומר שהמצב לא קל
והיא ממש טיפשה שהיא ישבה עם חברות שמעשנות גראס לפני הצו גיוס |
|
|
| TinkerbeL |
לא ניראה לי שזנ משפיע יותר מידי
אבל אני לא מבינה גדולה בזה........
מה שכן היא יכולה להגיד בצו שאני במחזור ככה שהיא לא תעשה את הבדיקת שתן ולבקש לעשות אותה בקופת חולים שלה ולשלוח להם את התוצאות בפקס |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
קודם כל בשביל לזהות בכלל שמישהו עישן גראס דרך השתן צריך לשאוף כמות נכבדת, סתם לשאוף קצת עשן לא נראה לי משאיר סימנים כלשהם.
דבר שני ניתן למצוא סממנים של הגראס בשתן בערך חצי שבוע אם אתה מעשן חד פעמי.
ובסביבות השבוע אם אתה מעשן באופן קבוע...
ממ... יכול להיות שאני טועה אבל ככה נראה לי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אה וחחח
חבר שלי פה יושב לידי אמור שצריך לשתות הרבה מים
הוא גם אומר שבעיקרון בשביל לבדוק אם יש גראס בשתן עושים בדיקת שתן מיוחדת ובצבא זה סתם לבדיקת חומציות או משהו כזה אז הם לא מחפשים גראס, ככה שלא סביר שמשהו יקרה לה. |
|
|
| skelz |
| לא מחפשים את זה בכלל בבדיקה הזאת בצו ראשון! :) |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אה וחחח
חבר שלי פה יושב לידי אמור שצריך לשתות הרבה מים
הוא גם אומר שבעיקרון בשביל לבדוק אם יש גראס בשתן עושים בדיקת שתן מיוחדת ובצבא זה סתם לבדיקת חומציות או משהו כזה אז הם לא מחפשים גראס, ככה שלא סביר שמשהו יקרה לה. |
בונא אתה וחבר שלך מבינים בסמים הא
:) |
|
|
| Origin |
| ואללה אני זוכר שגם אני אכלתי סרטים מהצב הזה אבל היה בסדר ....אל תידאג |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Origin
ואללה אני זוכר שגם אני אכלתי סרטים
מהצב
הזה אבל היה בסדר |
| quote: | Originally posted by Shahar
מי שמבין בגראס ובדיקות
שטן... |
אין שפה... קשה... קשה |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Origin
אין גם עבודה ! |
חחחחחחחחח הרגתה אותי :D :D :D
אני לא מבין גדול בסמים
מקסימום נרגילה עם קולה :D (גועל נפש נא לא לנסות) |
|
|
|
|